Adat és intuíció
A Trade Marketing Klub nyári találkozóján az adatalapú intuícióról a Synetiq előadásában kutatási oldalról hallhattak a résztvevők. Gyakorlati oldalról pedig Szabi, a pék mondta el a történetét, hogyan lett, megérzéseire és ötleteire hagyatkozva, országosan ismert, egyre növekvő számú pékség, étterem és delikátesz alapítója.
Júmius 2-án, kellemes koranyári délután került megrendezésere a Trade Marketing Klub rendhagyó találkozója Szentendrén, a Panificio il Basilico Étterem és Pékségben. Az egybegyűlteket Kátai Ildikó, a Klub társalapítója köszöntötte.
Reklámok a laborban
Fülöp Péter, a Synetiq vezető kutatója elmondta, hogy a neuromarketing eszközeivel, laboratóriumi körülmények között vizsgálják a reklámokra adott nem tudatos reakciókat. A különböző szenzorokkal agyhullámokat, szívritmust, bőrellenállást és a nézést is elemeznek. Az eredmények alapján a megértés, az érdeklődés és a tetszés pillanatai és tényezői felderíthetőek, így egy jobb vágás és időzítés vagy más változtatások növelhetik a reklámok hatékonyságát. Fülöp Péter azt is összefoglalta, hogy adatok nélkül milyen mintázatok mentén csúszhatnak félre a marketing döntések.
Bihi Zoltán, a Synetiq ügyfélkapcsolati menedzsere prezentációjában leszögezte, hogy az adatvezérelt kreativitás létező fogalom hiszen az érzelem-mérések számszerű támpontot adhatnak a reklámzajból való kitűnés és a sikeres üzenet-átadás területén. Számos szemléletes példán át bemutatta, hogy a vágás, a story vagy épp a hang neuromarketing méréseken alapuló megváltoztatásával milyen látványos eredményeket értek el. Bemutatta, hogyan segítik a hirdetők munkáját a minél hatásosabb kreatívok létrejöttében azzal, hogy valós és elfogulatlan képet adnak a célközönség reklámmal kapcsolatos érzéseiről és az üzenetek megértéséről.
Jó alapanyagokból finom ételek
Szabi, a Pék a nagymamájától tanulta a kenyérsütést és a főzést, majd Ausztriában és Olaszországban képezte tovább magát, így a precizitást ötvözi a szenvedéllyel és a kreativitással. Közben Magyarország legismertebb és legkedveltebb pékjévé vált, éttermeket, üzleteket, fánkozót nyitott és több mint 160 000 követője van a közösségi médiában. Mindig újabb és újabb ötletekkel lepi meg a vásárlóit és szerez egyre több hívet a termékeinek. A népszerű tanfolyamaira több százas várólistáról lehet bekerülni, de gyerekekkel, hátrányos helyzetű fiatalokkal szinte minden héten foglalkozik Szabadfi Szabolcs. Szentendrén biokertje is van, ahol a fűszereket, paradicsomot termeli. Mindne beszerzési forrását maga ellenőrzi, a minőség elkötelezettje. A hagyományokat ápolja, de a legmodernebb eszközöket is szívesen alkalmazza a folyamatok hatékonysága érdekében. A siker kulcsa a hiteles, fáradhatatlan, szeretett személyiség és a magával ragadó történet. A finomságok mindezt leképezik, tükrözik és magukért beszélnek.
Az eseményről bővebben lapunk következő számában számolunk be.
Kapcsolódó cikkeink
Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Fókuszban a valós idejű marketing a Mastercard Space4Commerce konferenciáján
A Mastercard Space4Commerce konferencia bemutatja, hogyan alakítják át az azonnali…
Tovább olvasom >Az AI-jal igyekszik személyre szabni a marketinget a Mondelēz
Új platformot indít a Mondelēz, amellyel célja globális marketingképességeinek javítása…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >