Díjeső a Dunapacknak
A Dunapack hullámpapír alapú csomagolóeszközeivel az ipar szinte valamennyi ágazatában találkozhatnak a vásárlók, akik egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a környezetbarát csomagolást használó termékekre. A gyártók szintén előnyben részesítik azokat a megoldásokat, melyek jelentősen csökkentik ökológiai lábnyomukat.
A kialakult trendekkel lépést tartva, megfogalmazott céljaink és a vevői elvárások figyelembevételével alakítottuk ki azon új termékeinket is, melyeket a hazai csomagolási szakma idén két Hungaropack 2017 csomagolási nagydíjjal és 4 különdíjjal jutalmazott.
Az egyik nagydíjas termékünk egy elektronikai termékeket gyártó világcég számára gyártott, nagyméretű, több részből álló, igényes nyomatú LCD TV-doboz, melynek két része egy-egy műanyag elemen keresztül rögzíthető egymásba. Az alj egy önzáró kivitelű, felül nyitott, hosszú, keskeny tálca, melynek önzárását 4 db füles nyelv biztosítja. A nyelvnek köszönhetően ragasztás nélkül, viszonylag gyorsan lehet csomagolásra előkészíteni az aljat. A tálca oldalai a szokásos derékszögűtől eltérően enyhén befelé dőlnek, segítve ezzel a tető és az alj egymásra illesztését a kézi csomagolásnál.
A másik Hungaropack csomagolási nagydíjas termékünk gépjárműkilincsek szállítási tárolására alkalmas kimetszett kivitelű, ragasztás nélküli konstrukció. A felhajló és kiemelkedő fül segíti a csomagolás megfogását a gyűjtőcsomagolásból való kivételkor, és a rajta lévő hornyoknak köszönhetően megtartja a távolságot a két eltérő magasságú szint között. A termék formáját követő fészkek stabil tartást biztosítanak a szállítás során.
Különdíjat nyert „Igazi automata” doboz elnevezéssel az a nagy szériaszámban gyártott megoldásunk, amely egy termékként tartalmazza a dobozt és a térelválasztó rendszert. A termékfejlesztésnek köszönhetően a doboz és betét összeállítási ideje jelentősen csökkent, javultak a partner kézi csomagolósorának termelési normái és a doboz nyomószilárdsági (BCT) paraméterei. A doboz grafikáját a korábbi ofszet nyomat helyett flexo grafikus nyomtatásra váltottuk.
A Trade magazin különdíját nyerte el az a több ponton ragasztott, ofszet technológiával nyomtatott, ívkasírozott konstrukció, mely az esztétikai szerep mellett az éles részek takarására is szolgál, elkerülendő az esetleges sérüléseket. A display egymásra rakatolható, többszintes kínáló polc rendszert alkothat az áruházakban.
Hisszük, hogy a minősítések, melyeket idén nyertünk, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújtanak vásárlóink, partnereink mindennapi választásához a jövőben. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Csomagolás újragondolva
A gyűjtőcsomagolás az FMCG szektor egyik legfontosabb eleme, amely jelentős…
Tovább olvasom >Akvizícióval növeli nyugat-európai jelenlétét a Mondi
A Mondi csomagolóipari vállalat megállapodást kötött a Schumacher Packaging németországi,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >„A polc nemcsak hely, hanem stratégia” – a P&G újragondolja a vásárlói élményt Magyarországon
Interjú Joanna Bohdanowicz-cal, a Procter & Gamble Közép-európai szenior igazgatójával…
Tovább olvasom >