A „Sió Rostos Őszibarack” – magyar termék!
„Nem mind magyar, ami annak látszik” – megtévesztő hirdetések miatt indított eljárásokat a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) – adta hírül több lap is. Ebben az eljárásban áttételesen érintett a „Sió Rostos Őszibarack” is, amely szerepelt az Auchan Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. reklámkiadványában „Auchan Hungarikum” szlogennel és amelyeknél a GVH valószínűsíti, hogy „… előállításukhoz használt alapanyagok egyes esetekben valószínűsíthetően nem magyar eredetűek” – tartalmazza a Sió-Eckes Kft sajtóközleménye.
A vizsgálat kapcsán a Sió-Eckes Kft kötelessége a nyilvánosságot tájékoztatni, hogy a GVH eljárásban nevesített „Sió Rostos Őszibarack” immár 34 éve folyamatosan saját siófoki üzemükben készül, kizárólagosan hazai, Magyarországon termett és helyben feldolgozott őszibarackból.
A Sió-Eckes Kft. maximálisan együttműködik a GVH-val a vizsgálat lefolytatásában és annak eredményét – mint magyar alapanyagokból, magyar munkatársakkal és menedzsmenttel dolgozó vállalkozás – fokozott figyelemmel várjuk – hangsúlyozta Fazekas Endre, a Sió-Eckes Kft. ügyvezető igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >