A Zott is beszáll
Friss fejlemény a piacon, hogy a joghurtjairól, tejdesszertjeiről és sajtjairól ismert Zott, eddigi sikereire alapozva ebben a kategóriában is meg akarja vetni a lábát. A Zott Tejföl 2007 márciusától kapható a kereskedelemben. A termék 330 grammos kiszerelésben kapható, kétféle zsírtartalommal.
– A Zott Tejföl íze és állaga más, mint piacon szereplő versenytársaké – emeli ki a legfontosabb termékelőnyt Salamon Borbála, a Zott Hungaria Kft. márkamenedzsere. – Egy sajátos technológiai eljárásnak köszönhetően a termék különlegesen krémes állaggal rendelkezik, így nincs is szükség arra, hogy a csomagolás felbontása után a tejfölt megkeverjük, összetörjük a pohárban. Az egyedi konzisztenciához ráadásul nagyon finom íz párosul.
A termék bevezetését fogyasztói kutatás előzte meg, amely nagyon pozitív eredménnyel zárult. A tejföl állaga nagy százalékban maximális elégedettséget váltott ki a fogyasztókból.
A termék bevezetését rendkívüli árakcióval, és egyéb trade marketing aktivitásokkal támogatja Zott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rangos díjakkal ismerték el a SPAR kevesebb műanyagot igénylő, innovatív csomagolási megoldását
Két rangos díjjal tüntették ki a SPAR Magyarország innovatív csomagolástechnológiáját.…
Tovább olvasom >Távozik a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója
Távozik a posztjáról a Szerencsejáték Zrt. elnök-vezérigazgatója március 5-ével –…
Tovább olvasom >Hungexpo: több mint 23 ezer látogató kereste fel a Utazás+ Kiállítást és a Budapest Boat Show-t
Több mint 23 ezer látogató kereste fel a 47. Utazás+…
Tovább olvasom >