A Zott is beszáll
Friss fejlemény a piacon, hogy a joghurtjairól, tejdesszertjeiről és sajtjairól ismert Zott, eddigi sikereire alapozva ebben a kategóriában is meg akarja vetni a lábát. A Zott Tejföl 2007 márciusától kapható a kereskedelemben. A termék 330 grammos kiszerelésben kapható, kétféle zsírtartalommal.
– A Zott Tejföl íze és állaga más, mint piacon szereplő versenytársaké – emeli ki a legfontosabb termékelőnyt Salamon Borbála, a Zott Hungaria Kft. márkamenedzsere. – Egy sajátos technológiai eljárásnak köszönhetően a termék különlegesen krémes állaggal rendelkezik, így nincs is szükség arra, hogy a csomagolás felbontása után a tejfölt megkeverjük, összetörjük a pohárban. Az egyedi konzisztenciához ráadásul nagyon finom íz párosul.
A termék bevezetését fogyasztói kutatás előzte meg, amely nagyon pozitív eredménnyel zárult. A tejföl állaga nagy százalékban maximális elégedettséget váltott ki a fogyasztókból.
A termék bevezetését rendkívüli árakcióval, és egyéb trade marketing aktivitásokkal támogatja Zott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2,6 milliárd forinttal támogatta a nyugdíjasokat a Tesco és itt nem áll meg
2022 áprilisa óta mintegy 2,6 milliárd forinttal támogatta a Tesco…
Tovább olvasom >Bolti árakkal várja a Campus Fesztiválon a Lidl FesztMarket a vásárlókat
Ha nyár, akkor fesztiválszezon – amiből természetesen a Lidl sem…
Tovább olvasom >Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >