A Zott is beszáll
Friss fejlemény a piacon, hogy a joghurtjairól, tejdesszertjeiről és sajtjairól ismert Zott, eddigi sikereire alapozva ebben a kategóriában is meg akarja vetni a lábát. A Zott Tejföl 2007 márciusától kapható a kereskedelemben. A termék 330 grammos kiszerelésben kapható, kétféle zsírtartalommal.
– A Zott Tejföl íze és állaga más, mint piacon szereplő versenytársaké – emeli ki a legfontosabb termékelőnyt Salamon Borbála, a Zott Hungaria Kft. márkamenedzsere. – Egy sajátos technológiai eljárásnak köszönhetően a termék különlegesen krémes állaggal rendelkezik, így nincs is szükség arra, hogy a csomagolás felbontása után a tejfölt megkeverjük, összetörjük a pohárban. Az egyedi konzisztenciához ráadásul nagyon finom íz párosul.
A termék bevezetését fogyasztói kutatás előzte meg, amely nagyon pozitív eredménnyel zárult. A tejföl állaga nagy százalékban maximális elégedettséget váltott ki a fogyasztókból.
A termék bevezetését rendkívüli árakcióval, és egyéb trade marketing aktivitásokkal támogatja Zott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >