A Zott is beszáll
Friss fejlemény a piacon, hogy a joghurtjairól, tejdesszertjeiről és sajtjairól ismert Zott, eddigi sikereire alapozva ebben a kategóriában is meg akarja vetni a lábát. A Zott Tejföl 2007 márciusától kapható a kereskedelemben. A termék 330 grammos kiszerelésben kapható, kétféle zsírtartalommal.
– A Zott Tejföl íze és állaga más, mint piacon szereplő versenytársaké – emeli ki a legfontosabb termékelőnyt Salamon Borbála, a Zott Hungaria Kft. márkamenedzsere. – Egy sajátos technológiai eljárásnak köszönhetően a termék különlegesen krémes állaggal rendelkezik, így nincs is szükség arra, hogy a csomagolás felbontása után a tejfölt megkeverjük, összetörjük a pohárban. Az egyedi konzisztenciához ráadásul nagyon finom íz párosul.
A termék bevezetését fogyasztói kutatás előzte meg, amely nagyon pozitív eredménnyel zárult. A tejföl állaga nagy százalékban maximális elégedettséget váltott ki a fogyasztókból.
A termék bevezetését rendkívüli árakcióval, és egyéb trade marketing aktivitásokkal támogatja Zott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >