A Z-generáció önkiszolgáló kasszákat és pénztár nélküli üzleteket részesítené előnyben

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 16. 09:24

Az Avery Dennison megbízásából az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban 4.000 vásárló körében végzett tanulmány szerint a Z-generációs vásárlók több mint fele (52%) „járna más üzletbe, ha kedvencük úgy döntene, hogy megszabadul az önkiszolgáló kasszától”.

A megkérdezettek kétharmada (67%) olyan kiskereskedelmi üzletet választana, ahol a vásárlás végén önkiszolgáló kasszáknál maga szkennelhetné be a megvásárolni kívánt termékeket, míg majdnem háromötödük (59%) ugyanígy nyilatkozott az áruk automata, vásárlás közbeni szkennelésével kapcsolatban.

További 49% költene valószínűleg több pénzt olyan kiskereskedőnél, amely automatakassza-élményt kínál, 52% pedig azt állítja, hogy hűségesebb lenne egy kiskereskedelmi márkához, ha az automatizált üzletekkel rendelkezne.

Tíz megkérdezettből kilenc tapasztalta már a gördülékeny vásárlás valamilyen formáját az elmúlt évben, beleértve az önkiszolgáló kasszát, a teljesen automatizált pénztárgép nélküli üzleteket és a vásárlás előtt otthon kipróbálható szolgáltatásokat.

PLMA

Kapcsolódó cikkeink