A Z-generáció önkiszolgáló kasszákat és pénztár nélküli üzleteket részesítené előnyben
Az Avery Dennison megbízásából az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban 4.000 vásárló körében végzett tanulmány szerint a Z-generációs vásárlók több mint fele (52%) „járna más üzletbe, ha kedvencük úgy döntene, hogy megszabadul az önkiszolgáló kasszától”.
A megkérdezettek kétharmada (67%) olyan kiskereskedelmi üzletet választana, ahol a vásárlás végén önkiszolgáló kasszáknál maga szkennelhetné be a megvásárolni kívánt termékeket, míg majdnem háromötödük (59%) ugyanígy nyilatkozott az áruk automata, vásárlás közbeni szkennelésével kapcsolatban.
További 49% költene valószínűleg több pénzt olyan kiskereskedőnél, amely automatakassza-élményt kínál, 52% pedig azt állítja, hogy hűségesebb lenne egy kiskereskedelmi márkához, ha az automatizált üzletekkel rendelkezne.
Tíz megkérdezettből kilenc tapasztalta már a gördülékeny vásárlás valamilyen formáját az elmúlt évben, beleértve az önkiszolgáló kasszát, a teljesen automatizált pénztárgép nélküli üzleteket és a vásárlás előtt otthon kipróbálható szolgáltatásokat.
PLMA
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átadták a Joint Venture Szövetség vállalati díjait
A közel 40 éves múltra visszatekintő Joint Venture Szövetség (JVSZ)…
Tovább olvasom >Jön a kereskedelmi haszon mérséklése? A kereskedőket és az áruházláncokat is kritizálta Orbán Viktor évértékelőjében
Egyes alapvető élelmiszerek árát a kereskedők és az áruházláncok jelentősen…
Tovább olvasom >Zöldség, gyümölcs, tejtermék áfa-visszatérítés a nyugdíjasoknak: működni fog?
A miniszterelnök a szombati évértékelő beszédében bejelentette, hogy az év…
Tovább olvasom >