A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett legfrissebb felmérés szerint a YouTube az idén már a második egymást követő évben a legelterjedtebben használt online platform (93%). A második helyen a TikTok (63%) végzett, melyet a Snapchat (60%) és az Instagram (59%) követ.
Az első öt helyezett közé még épp befért a fiatalok körében egykor a közösségi médiát uraló Facebook, amelyet használó tizenévesek aránya a 2014-2015-ös 71%-ról a mostani felmérésben már 33%-ra esett vissza.
A tanulmány szerint a tizenévesek egyharmada szinte folyamatosan használja az első öt oldal legalább egyikét.
A felmérésben megemlített további online platformok közé tartozik a Discord (28%), a WhatsApp (21%), az X (korábbi nevén Twitter) (20%), a Twitch (17%), a Reddit (14%) és a BeReal (13%).
A szeptember 26. és október 23. között 1453 13-17 éves fiatal megkérdezésével zajlott, a tizenévesek közösségi média-, internet- és eszközhasználatát vizsgáló felmérés során többen úgy nyilatkoztak, hogy „szinte folyamatosan” használják a közösségi médiát. Mindeközben a tizenévesek közel fele mondta azt, hogy „szinte állandóan” használja az internetet, szemben a 2014-2015-ös felmérésben rögzített 24%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: megjelentek a tiktokos csalók
Az adathalászok nem kérnek személyit az áldozataiktól – bárkit célba…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >Modern idő(se)k
Az „ezüstgeneráció” egyre meghatározóbb szereplője az FMCG-piacnak Európa-szerte: a szenior…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >