A YouTube és a TikTok az amerikai tinédzserek által legtöbbet használt közösségi médiumplatform
A Pew Research Center által az amerikai tizenévesek körében végzett legfrissebb felmérés szerint a YouTube az idén már a második egymást követő évben a legelterjedtebben használt online platform (93%). A második helyen a TikTok (63%) végzett, melyet a Snapchat (60%) és az Instagram (59%) követ.
Az első öt helyezett közé még épp befért a fiatalok körében egykor a közösségi médiát uraló Facebook, amelyet használó tizenévesek aránya a 2014-2015-ös 71%-ról a mostani felmérésben már 33%-ra esett vissza.
A tanulmány szerint a tizenévesek egyharmada szinte folyamatosan használja az első öt oldal legalább egyikét.
A felmérésben megemlített további online platformok közé tartozik a Discord (28%), a WhatsApp (21%), az X (korábbi nevén Twitter) (20%), a Twitch (17%), a Reddit (14%) és a BeReal (13%).
A szeptember 26. és október 23. között 1453 13-17 éves fiatal megkérdezésével zajlott, a tizenévesek közösségi média-, internet- és eszközhasználatát vizsgáló felmérés során többen úgy nyilatkoztak, hogy „szinte folyamatosan” használják a közösségi médiát. Mindeközben a tizenévesek közel fele mondta azt, hogy „szinte állandóan” használja az internetet, szemben a 2014-2015-ös felmérésben rögzített 24%-kal.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >