A WPP Openmindot választotta a Nestlé kizárólagos médiaügynökségének Európában
A Nestlé közölte, hogy a jövőben a WPP Openmind lesz a vállalat egyedüli médiaügynöksége Európában. Döntésével a világ legnagyobb csomagoltélelmiszer-gyártója a vásárlási szokásokban mélyreható változásokat előidéző megélhetési válság közepette igyekszik hatékonyabban megcélozni a fogyasztókat.
A Nestlé ügynökségi tevékenységének elnyerése jelentős nyereség a WPP Openmind számára egy olyan időszakban, amikor a reklámköltések világszerte csökkennek. A világ vezető reklámcsoportja augusztusban csökkenteni kényszerült az egész éves növekedésre vonatkozó előrejelzését a technológiai cégek költésszintjének visszaesése miatt.
– A (szerződés) eredménye hatékonyabb döntéshozatal és médiatervezés lesz, ami lehetővé teszi, hogy a kampányok méretarányosan építsék a márkákat és nyerjék el a fogyasztók figyelmét – közölte a Nestlé szóvivője egy közleményben.
A Nestle marketingkommunikációját – a médiavásárlástól és -tervezéstől a kampányok aktiválásáig – több mint 2000 márkája, köztük a Kit Kat és a Nescafe számára tehát a WPP Openmind fogja koordinálni.
A Nestlé nem kívánt nyilatkozni arról, hogy mennyit költ reklámra Európában.
Kapcsolódó cikkeink
A magyar macskatartóknak a cicák jóléte a legfontosabb, de a fenntarthatóságra is egyre nyitottabbak
Annak ellenére, hogy csak 10-ből 3 magyar figyel fokozottan arra,…
Tovább olvasom >Anyatej oligoszacharidokat tartalmazó terméket dobott piacra a Nestlé Kínában
A Nestlé bejelentette, hogy Kínában a korai életkorban való táplálásra…
Tovább olvasom >Több mint 180 000 megoldott feladat: véget ért az Etesd az Eszed oktatási program 2023-as kihívása
A Nestlé Hungária és az Okos Doboz közös egészségnevelési oktatóprogramjának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kontextusfüggő a növényi alapú húsok kedveltsége a fogyasztók körében
Az Appetite új tanulmánya szerint a vállalatoknak kreatív stratégiákat kell…
Tovább olvasom >Indul a téli szezonális ellenőrzés a kiskereskedelemben
Nobilis Márton, az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára országos…
Tovább olvasom >Neubauer Katalin: piactorzító hatása van a kötelező akciózás meghosszabbításának
A Magyar Kormány bejelentése szerint 2024. június végéig meghosszabbítja a…
Tovább olvasom >