A WPP Openmindot választotta a Nestlé kizárólagos médiaügynökségének Európában
A Nestlé közölte, hogy a jövőben a WPP Openmind lesz a vállalat egyedüli médiaügynöksége Európában. Döntésével a világ legnagyobb csomagoltélelmiszer-gyártója a vásárlási szokásokban mélyreható változásokat előidéző megélhetési válság közepette igyekszik hatékonyabban megcélozni a fogyasztókat.
A Nestlé ügynökségi tevékenységének elnyerése jelentős nyereség a WPP Openmind számára egy olyan időszakban, amikor a reklámköltések világszerte csökkennek. A világ vezető reklámcsoportja augusztusban csökkenteni kényszerült az egész éves növekedésre vonatkozó előrejelzését a technológiai cégek költésszintjének visszaesése miatt.
– A (szerződés) eredménye hatékonyabb döntéshozatal és médiatervezés lesz, ami lehetővé teszi, hogy a kampányok méretarányosan építsék a márkákat és nyerjék el a fogyasztók figyelmét – közölte a Nestlé szóvivője egy közleményben.
A Nestle marketingkommunikációját – a médiavásárlástól és -tervezéstől a kampányok aktiválásáig – több mint 2000 márkája, köztük a Kit Kat és a Nescafe számára tehát a WPP Openmind fogja koordinálni.
A Nestlé nem kívánt nyilatkozni arról, hogy mennyit költ reklámra Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >