A WPP Openmindot választotta a Nestlé kizárólagos médiaügynökségének Európában
A Nestlé közölte, hogy a jövőben a WPP Openmind lesz a vállalat egyedüli médiaügynöksége Európában. Döntésével a világ legnagyobb csomagoltélelmiszer-gyártója a vásárlási szokásokban mélyreható változásokat előidéző megélhetési válság közepette igyekszik hatékonyabban megcélozni a fogyasztókat.
A Nestlé ügynökségi tevékenységének elnyerése jelentős nyereség a WPP Openmind számára egy olyan időszakban, amikor a reklámköltések világszerte csökkennek. A világ vezető reklámcsoportja augusztusban csökkenteni kényszerült az egész éves növekedésre vonatkozó előrejelzését a technológiai cégek költésszintjének visszaesése miatt.
– A (szerződés) eredménye hatékonyabb döntéshozatal és médiatervezés lesz, ami lehetővé teszi, hogy a kampányok méretarányosan építsék a márkákat és nyerjék el a fogyasztók figyelmét – közölte a Nestlé szóvivője egy közleményben.
A Nestle marketingkommunikációját – a médiavásárlástól és -tervezéstől a kampányok aktiválásáig – több mint 2000 márkája, köztük a Kit Kat és a Nescafe számára tehát a WPP Openmind fogja koordinálni.
A Nestlé nem kívánt nyilatkozni arról, hogy mennyit költ reklámra Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Egy milliárd dollárból bővíti a gyártást Mexikóban a Nestlé
A Nestlé bejelentette, hogy 1 milliárd dolláros beruházást eszközöl Mexikóban…
Tovább olvasom >Kivonja a piacról a Nestlé a vegán KitKat-et
A Nestlé négy év után megszünteti a vegán KitKat forgalmazását…
Tovább olvasom >További cikkeink
Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >Működne Magyarországon a boltok elleni bojkott?
Az elmúlt napokban egyre nagyobb figyelmet kapott az a közösségi…
Tovább olvasom >Nem nyitott üzletet Nyíregyházán a Mere, törölték a nyilvántartásból
Bár korábban bejelentették, hogy a spártai spórolásáról ismert orosz diszkontlánc,…
Tovább olvasom >