A WPP Openmindot választotta a Nestlé kizárólagos médiaügynökségének Európában
A Nestlé közölte, hogy a jövőben a WPP Openmind lesz a vállalat egyedüli médiaügynöksége Európában. Döntésével a világ legnagyobb csomagoltélelmiszer-gyártója a vásárlási szokásokban mélyreható változásokat előidéző megélhetési válság közepette igyekszik hatékonyabban megcélozni a fogyasztókat.
A Nestlé ügynökségi tevékenységének elnyerése jelentős nyereség a WPP Openmind számára egy olyan időszakban, amikor a reklámköltések világszerte csökkennek. A világ vezető reklámcsoportja augusztusban csökkenteni kényszerült az egész éves növekedésre vonatkozó előrejelzését a technológiai cégek költésszintjének visszaesése miatt.
– A (szerződés) eredménye hatékonyabb döntéshozatal és médiatervezés lesz, ami lehetővé teszi, hogy a kampányok méretarányosan építsék a márkákat és nyerjék el a fogyasztók figyelmét – közölte a Nestlé szóvivője egy közleményben.
A Nestle marketingkommunikációját – a médiavásárlástól és -tervezéstől a kampányok aktiválásáig – több mint 2000 márkája, köztük a Kit Kat és a Nescafe számára tehát a WPP Openmind fogja koordinálni.
A Nestlé nem kívánt nyilatkozni arról, hogy mennyit költ reklámra Európában.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >