A Wonderduck-POP cégcsoport segít
A boltban dolgozók védelmére hívja fel a figyelmet a Wonderduck Agency Zrt és a POP Hungary Zrt.
A több mint 20 éve a piacon tevékenykedő Wonderduck-POP cégcsoport a kialakult súlyos helyzet ellenére is működik. A cégcsoport többek között azon dolgozik, hogy az áruellátás és a boltok zavartalan működéséhez minden segítséget biztosítani tudjon.
Mindemellett kötelességünknek érezzük, hogy az üzletekben dolgozók védelmére felhívjuk a vásárlók és a nagyközönség figyelmét, azzal a céllal, hogy a koronavírus terjedését ily módon is akadályozni tudjuk. Fentiek elérésére céljából, a boltokban fokozott veszélyek ellenére nap mint nap áldozatkészen dolgozók védelmére felszólító plakátokat tervezetünk és gyártottunk, melyeket ingyenesen bocsát minden üzlet részére a jelenleg rendelkezésre álló 1.000 darab plakát erejéig.
A plakát igényléseket az alábbi email címen várjuk: segitakacsa@wonderduck.hu
A cégcsoport irodai dolgozóinak védelme érdekében home office munkavégzéssel továbbra is dolgoznak és a megváltozott partneri együttműködési lehetőségek irányába nyitottak, így bármilyen merchandising (árufeltöltés), webfejlesztés vagy online marketing, nyereményjáték, piackutatás, stratégiai tervezés területen állnak rendelkezésre.
Nem állunk le, minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a helyzet kezelése mellett felkészüljünk a járvány utáni időszakra is, hisszük, hogy csak ezzel az optimizmussal van lehetőség arra, hogy partnereink és mi is erősen jöhessünk ki a válságból.
Kapcsolódó cikkeink
Uniós bíróság: a biztosítóknak vissza kell téríteniük a koronavírus-járvány miatt lemondott szervezett utazások árát
A csődbe ment utazási irodák biztosítóinak vissza kell téríteniük azoknak…
Tovább olvasom >COFACE 2023-as CEE TOP 500 lista: Ismét dobogós a Mol
Bár a koronavírus-járvány negatív hatásaiból kilábaltak a cégek, az év…
Tovább olvasom >Nagy István: ha kell, a kormány nemzeti hatáskörben tiltja meg az ukrán gabonatermékek behozatalát
A kormány megvédi a magyar gazdákat, és ha kell, szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >