A Wizz Air máris reagált a késéssel kapcsolatban indított vizsgálatra
Ahogyan arról mi is írtunk, a fővárosi kormányhivatal bejelentette, hogy hatósági ellenőrzést indított a Ryanair, a Wizz Air, a SunExpress, és az Eurowings légitársaságok ellen, miután az elmúlt napokban több jelentős késést tapasztaltak. A Wizz Air kiadott egy közleményt, amelyben azt állítja, hogy minden esetben értesíti az utasokat a járatuk állapotáról a foglalás során megadott e-mail-címen és SMS-ben.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/04/wizz.jpg)
Visszatérítést is ajánlanak
A légitársaság emellett lehetőséget biztosít az utazás átfoglalására vagy a jegyár visszatérítésére, illetve annak 120%-os megtérítésére WIZZ-pontokban. Azonban azok az utasok, akik nem közvetlenül a cég saját platformjain keresztül, hanem külső ügynökségeken keresztül vásárolták meg jegyeiket, esetleg késleltetett tájékoztatást kaphatnak, mivel a légitársaság ebben az esetben az utazási irodákat értesíti.
A vizsgálat célja annak ellenőrzése, hogy a légitársaságok eleget tettek-e a vonatkozó uniós rendelet előírásainak, amelyek az utasok tájékoztatását és az őket megillető segítségnyújtást szabályozzák. A Wizz Air a közleményében hangsúlyozta, hogy mindenben segíti a Budapest Főváros Kormányhivatalának munkáját az eljárás sikeres lefolytatása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
50% kedvezmény a második repülőjegyre a Wizz Air februári akciójában
A Wizz Air kedvezményes ajánlatot hirdet február 5-re, amelynek keretében…
Tovább olvasom >Döntött a GVH: a Wizz Air több ezer utasnak fizet visszatérítést
Megtévesztette utasait a Wizz Air, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt a…
Tovább olvasom >Történelmi mérföldkőhöz közeledik a Wizz Air: Ambiciózus tervek 2025-re
A Wizz Air vezérigazgatója, Váradi József szerint a 2025-ös év…
Tovább olvasom >További cikkeink
A globális minimumadó transzferárazási vonatkozásai
A tavalyi évtől Magyarország is alkalmazza a globális minimumadó szabályait,…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >Hősök és árulók ‒ a visszaélésbejelentési rendszer első éve
Az egész Európai Unióban, így nálunk is legalább egy éve,…
Tovább olvasom >