A Wizz Air máris reagált a késéssel kapcsolatban indított vizsgálatra

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 06. 26. 12:12

Ahogyan arról mi is írtunk, a fővárosi kormányhivatal bejelentette, hogy hatósági ellenőrzést indított a Ryanair, a Wizz Air, a SunExpress, és az Eurowings légitársaságok ellen, miután az elmúlt napokban több jelentős késést tapasztaltak. A Wizz Air kiadott egy közleményt, amelyben azt állítja, hogy minden esetben értesíti az utasokat a járatuk állapotáról a foglalás során megadott e-mail-címen és SMS-ben.

Visszatérítést is ajánlanak

A légitársaság emellett lehetőséget biztosít az utazás átfoglalására vagy a jegyár visszatérítésére, illetve annak 120%-os megtérítésére WIZZ-pontokban. Azonban azok az utasok, akik nem közvetlenül a cég saját platformjain keresztül, hanem külső ügynökségeken keresztül vásárolták meg jegyeiket, esetleg késleltetett tájékoztatást kaphatnak, mivel a légitársaság ebben az esetben az utazási irodákat értesíti.

A vizsgálat célja annak ellenőrzése, hogy a légitársaságok eleget tettek-e a vonatkozó uniós rendelet előírásainak, amelyek az utasok tájékoztatását és az őket megillető segítségnyújtást szabályozzák. A Wizz Air a közleményében hangsúlyozta, hogy mindenben segíti a Budapest Főváros Kormányhivatalának munkáját az eljárás sikeres lefolytatása érdekében.

 

Kapcsolódó cikkeink