A Wiesbauer-Dunahús Prémium termékpalettája: Prémium Sacher virsli kiváló minőséggel
Korunk igényeinek megfelelően a karácsonyi ünnepekre és szilveszter estére kínálja vevőinek a Wiesbauer-Dunahús, a bécsi receptúra alapján készült, különlegesen finom, magas minőségű, virsli specialitását, a tetszetős megjelenésű Prémium Sacher virslit. Mint ahogy a Prémium Szafaládénál is tették, a piacra való bevezetést egy sor marketing tevékenységgel segítik elő, többek között egy újabb receptfüzettel.
Kiváló minőségű virsli specialitás receptúráját az osztrák élelmiszerkódexben jegyezték le. A nevét az ismert bécsi Sacher luxushotelről kapta, ami a híres csokoládétortája által lett világhírű. Ott szolgálták fel először a vendégeknek mustárral és tormával a többinél hosszabb és vékonyabb virslit, amely sokkal elegánsabban hat, mint a korábban megszokott hasonló készítmények.
A magas minőségű, válogatott, sovány húst tartalmazó Prémium Sacher virsli, melyet az előállítás során nagy gondossággal főznek és füstölnek, egy igazán roppanós harapással örvendeztet meg minket. Ráadásul ehhez egy finom és intenzív, de kellemes ízélmény párosul. A Wiesbauer-Dunahús számára ez a virsli specialitás kételyek nélkül az átfogó virsli kínálatuk megkoronázása, amely az utóbbi években nagyon kedvelt lett Magyarországon. Továbbá kiemelendő, hogy az előállítás során csak természetes juhbelet használnak, és ahogy más termékeiknél megszokhatták a vásárlók, a Prémium Sacher virsli előállításánál is természetesen lemondtak a szója és az idegen fehérjék felhasználásáról, emellett a termék laktóz- és gluténmentes is.
Az új, magas minőségű Prémium Sacher virsli kiszerelését, a hozzáillő dizájnnal az önkiszolgáló- (2db-320g vákuumcsomagolásban) és csemegepultokhoz (8 db ca. 1kg vákuumcsomagolásban) tervezték. Így a termék, a megszokottól eltérő hossza és szép csomagolása miatt mind az önkiszolgáló- illetve csemegepultokban messziről felhívja magára a figyelmet.
Receptfüzet két kreatív ötlettel
A Prémium Sacher virsli piacra való bevezetését a Wiesbauer-Dunahús egy sor marketing tevékenységgel segíti elő. Ismét az élelmiszer kereskedelmi üzletek rendelkezésére bocsátanak egy ingyenes, dekoratív receptfüzetet, melyet a vásárlók saját maguk vehetik el a speciális, helytakarékos tartókból.
A receptfüzetben található mindkét receptötlet kidolgozása Frank Júliának köszönhető. Különlegesen kreatív receptötletekkel rukkolt elő, amelyek túlmutatnak a Sacher virsli hagyományos elkészítésén. Emellett az új Prémium Sacher virsli specialitás reklámozására citylight plakátok kihelyezésére is sor fog kerülni.
Kapcsolódó cikkeink
Berobbant a brazil húsexport: ötszörösére nőtt a marhahús-kivitel az USA-ba
Jelentős növekedést mutat Brazília húsipari exportja 2025 első hónapjaiban: mind…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Virslivásárláskor a magyar termékek előnyben részesítését javasolja a NAK
A szilveszteri virsli választásakor is a magyar termékek előnyben részesítését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >