A Wella bemutatja: új Wella Pro Series termékcsalád
Különleges hajshow-val mutatták be a budapesti Eiffel téren a 130 éves Wella legújabb termékcsaládját, a Wella Pro Series-t. A piros-fehér ruhában korcsolyázó modellek bemutatták a legutóbbi professzionális hajtrendeket, és azok utcai változatait, melyeket könnyen elkészíthetünk otthon is az új Wella Pro Series hajápoló termékcsalád segítségével.
Van, amit nem lehet utánozni, ilyen a fodrásznál készült frissen készített frizura érzése, de most a Wella 130 éves professzionális szakértelmének köszönhetően közel hozhatja ezt az érzést Önhöz. A mindig innovatív márka szakértői a fogyasztóknak kedveznek a Wella Pro Series-zel, melynek négy változatával és kedvező árfekvésével minden hölgy megtalálja a számára megfelelőt: Shine, Volume, Color és Repair samponokkal és balzsamokkal kívánják a professzionális szalonérzést az otthonokba varázsolni. A termékeket a mesterfodrászok inspirálták és a Wella szakértői alkották meg, hogy minél több hölgy érezhesse haján a szalonfrissességet nap, mint nap.
„Nagyon örülök, hogy a Wella Pro Series termékcsaláddal segíthetünk a hölgyeknek abban, hogy otthon is könnyedén elkészíthessék frizurájukat és a legutolsó hajdivatot is követhessék anélkül, hogy vagyonokat költenének. Mindannyiunk érdeke, hogy egy nő ne csak akkor érezze haját gyönyörűnek, mikor kilép a szalonból, hanem akár minden nap!” – mondta Nagy Viktor, a Wella fodrász-nagykövete. „A jó frizura a megfelelő fazon kiválasztásával és szakszerű hajvágással kezdődik, azonban fontos, hogy hajunkat a fodrásztól kilépve is minden hajmosás alkalmával ápoljuk, kondicionáljuk. Annak érdekében, hogy otthon is elkészíthessük a legutolsó frizuratrendek egyikét, javaslom, hogy a hölgyek konzultáljanak először fodrászukkal, hogy elsajátíthassák a szükséges lépéseket, így ha rászánják az időt, gyönyörű frizurákat varázsolhatnak maguknak otthon is.”– tette hozzá.
A Wella Pro Series sampon és balzsam 2011. áprilistól kapható az üzletekben, ajánlott fogyasztói ára 1199 Ft. A kiskereskedelmi árak ettől eltérhetnek.
A Wella Pro Series termékcsaláddal a frissen készített frizura érzése elérhető közelségbe kerül: szakértelem a hajápolásban, megfizethető áron, mintha csak a fodrásztól jött volna.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >