A Warsteiner csoport 20 millió euróból fejleszti a herfordi sörfőzde palackozóját
A Warsteiner Csoport 20 millió eurós palackozómodernizálása egy nagyobb, 200 millió eurós infrastrukturális beruházás része.
A német Warsteiner Csoport 20 millió eurós beruházást eszközöl herfordi sörfőzdéjében, melyből gyártóüzemét korszerűsíti és növeli logisztikai és működési kapacitását.
A forrás nagy részét egy modern palackozósor építésére és telepítésére fordítják. A bejövő gépsor megkönnyíti majd a 0,2 és 0,5 literes kapacitású sörösdobozok, valamint a különböző kiszerelési konfigurációk, például a 4 vagy 6-os összecsomagolások töltését.
A Warsteiner emellett egy keverőrendszert és egy szirupkészítőt is létesít, amely lehetővé teszi, hogy a vállalat alkoholmentes italokat, illetve kevert söritalokat állítson elő a herfordi sörfőzdében.
„A herfordi sörfőzde így Németország egyik legmodernebb palackozósorával fog rendelkezni” – mondta Frank Rottmann, a herfordi telephely vezetője.
Az építkezés 2024 tavaszán kezdődik és a tervek szerint 2024 végére be is fejeződik, amikor is elindulhat a termelés.
A herfordi sörfőzdét eredetileg az Uekermann család alapította 1878-ban „Brauerei Felsenkeller” néven, melyet a Warsteiner csoport 2006-ban vett és nevezett át.
A herfordi telephelyen a Warsteiner német söröket, elsősorban a Herforder sörcsaládot gyártja, amely hét (köztük egy alkoholmentes és szezonális különlegességek) változatban.
Kapcsolódó cikkeink
Az élelmiszerárak gyorsuló ütemben emelkedtek Németországban
Lassult a németországi infláció júniusban a szövetségi statisztikai hivatal, a…
Tovább olvasom >Két év után először nőtt az e-kereskedelem Németországban
Az iparági szövetség szerint a német online kiskereskedelemben két év…
Tovább olvasom >Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >