A Walmart önvezető autókkal kísérletezik
A Walmart az élelmiszer-házhozszállítás felgyorsítása érdekében önvezető autókat tesztel az Udelvvel Arizonában. A hírt korábbi, a Forddal és a Waymóval folytatott hasonló kísérletek előzték meg. A vállalat a folyó pénzügyi év végére mintegy 100 nagyvárosi körzetben szeretne online élelmiszer-rendelési és házhozszállítási szolgáltatást kínálni az USA háztartásainak több mint 40 százalékát elérve. A 2019. évi terv további 800 üzlet bevonása.
Jó okkal teszi ezt a Walmart: a Brick Meets Click felmérése szerint az USA-ban az online élelmiszer-rendelések értéke 2018-ban 15 százalékkal nőhet, ezzel pedig meghaladhatja a teljes internetes forgalom 6,3 százalékát. 2019-ben a házhozszállítást és átvételi lehetőséget is kínáló kereskedők online forgalma akár 30 százalékra is ugorhat, és a háztartások durván 90 százaléka él majd legalább 1 ilyen szolgáltatással.
A kísérlet nem egyedülálló, hiszen olyan versenytársak, mint a Kroger, a Whole Foods és az Albertsons is belevágott hasonlóba.
Kapcsolódó cikkeink
Mit eszel holnap?
A Nestlé Hungária rendszeresen méri a magyar lakosság egészséges táplálkozáshoz…
Tovább olvasom >Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >Ez okozza a legnagyobb kihívást otthon a magyaroknak az IKEA felmérése szerint
Szeretnénk rendezett környezetben élni, de sokaknak okoz nehézséget az otthonuk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >