A Walmart csaknem megduplázza InHome élelmiszer-kiszállítási szolgáltatása lefedettségét
A Walmart csaknem megduplázta InHome élelmiszer-kiszállítási szolgáltatásának lefedettségi területét azáltal, hogy több új piacra is bevezette ezt a szolgáltatását az Egyesült Államokban – jelentette be a kiskereskedelmi óriás múlt heti sajtóközleményében.
Az új piacok révén a Walmart az InHome lefedettségét idén 6 millióról 30 millióra bővítheti. Miami; Tampa, Fla.; Orlando, Fla.; Dallas; Austin, Texas; San Jose, Kalifornia; és San Francisco: ezeken az új piacokon a vásárlók az InHome segítségével a küszöbükre, a konyhájukba vagy a garázsukba szállíttathatják az élelmiszereket. A Walmart azt is bejelentette, hogy az InHome a Walmart+ tagság immár opcionális, évi 40 dolláros kiegészítő költségével elérhető, így a kombinált csomag éves költsége 138 dollár. Ez 1 dollárral kevesebb, mint a rivális Amazon Prime szolgáltatása.
A Walmart webhelye szerint az InHome a hét hét napján 9 és 18 óra között szállít. A felhasználók a következő reggelen kapnak értesítést a 3 órás kézbesítési időszakról, majd értesítést kapnak arról is, ha az InHome munkatársa már úton van. Az otthonon belüli szállítások esetén az InHome munkatársa egyszeri belépési kódot használ az ügyfél ajtajának kinyitásához, és a kézbesítés rögzítésre kerül. A Walmartnak meg kell erősítenie szállítási kapacitását is, hogy kiszolgálja új InHome piacait. A vállalat januárban jelentette be, hogy több mint 3000 szállítói segédet kíván alkalmazni, hogy segítse InHome terjeszkedését.
„E szerepkörök többségét meglévő tapasztalt munkatársak töltik be” – mondta McMillon a kereseti felhíváson. „Teljesen elektromos szállítóautóból álló flottát építünk ki, hogy támogassuk szállítási szolgáltatásainkat és 2040-re nulla károsanyag-kibocsátású logisztikai flottára vonatkozó célkitűzésünket.”
Az ételszállítás a Walmart szállításainak értékes szelete lett. Fehér címkével ellátott kézbesítési szolgáltatása, a GoLocal immár független élelmiszer- és italkereskedők számára is szállít a Local Express e-kereskedelmi platformon keresztül.
A rivális Amazon egy élelmiszerközpontú szállítási szolgáltatást is összekapcsol tagsági programjával. A Prime-tagok ingyenes, egyéves Grubhub+ tagságra iratkozhatnak fel – jelentette be az Amazon és a Grubhub anyavállalata, a Just Eat Takeaway a múlt héten.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Átfogó átalakításokkal próbálja újraéleszteni a Starbucksot Brian Niccol vezérigazgató
A Starbucks új vezérigazgatója, Brian Niccol, átfogó reformokat tervez bevezetni…
Tovább olvasom >A tanulás fontosabb lett a karriernél
Nagyot fordult a világ a munkahelyeken. Ma már nem csak…
Tovább olvasom >Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >