A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén, amely 2023 eleji működési teljesítményük alapján készült.
Megőrizte első helyét a Walmart a National Retail Federation „2024 Top 50 Global Retailers” című jelentése szerint. A második helyen az Amazon végzett. A Kantar által készített rangsorban a Top 10 kiskereskedő körében nem történt elmozdulás 2023 és 2024 között.
Az NRF megjegyezte, hogy a Walmartnak erőteljes online jelenlétével és a vásárlóknak szánt számos új pénzügyi forrással sikerült első helyét megtartania. Azt is megjegyezte, hogy a Walmart+ hirdetési platform tovább terjeszkedik az Egyesült Államokon kívül.
– A rangsorban szereplő legtöbb vállalat esetében a kiskereskedelmi forgalom és a nyereség annak ellenére nőtt, hogy megváltozott a vásárlók munkával kapcsolatos napirendje és személyes rutinja, valamint a vásárlási csatornák használata – mondta el David Marcotte, Global Insights and Technologies vezető alelnöke. – A vásárlók 2023-ban többször is úgy nyilatkoztak, hogy még több kényelmet várnak el a kiskereskedőktől, és azok a márkák voltak igazán sikeresek, amelyek a kényelemre összpontosítottak.
A top 25 globális kiskerekedő* (a teljes lista elérhető itt):
- Walmart (Egyesült Államok)
- Amazon (Egyesült Államok)
- Schwarz Group (Németország)
- Aldi (Németország)
- Costco Wholesale Corp.( Egyesült Államok)
- Ahold Delhaize (Hollandia)
- Carrefour (Franciaország)
- Seven & I (Japán)
- The Home Depot (Egyesült Államok)
- Ikea (Hollandia)
- Walgreens Boots Alliance (Egyesült Államok)
- Rewe (Németország)
- Apple (Egyesült Államok)
- Inditex (Spanyolország)
- Casino (Franciaország)
- Alibaba (Kína)
- AS Watson (Hong Kong)
- Jeronimo Martins (Portugália)
- Metro AG (Németország)
- Tesco (Egyesült Királyság)
- H&M (Svédország)
- Aeon (Japán)
- TJX (Egyesült Államok)
- Auchan (Franciaország)
- Ceconomy (Németország)
Forrás: Kantar Retail
A Kantar rangsorolási rendszere a kiskereskedőket hazai és nemzetközi kiskereskedelmi bevételeik alapján pontozza. A listára kerüléshez a kiskereskedőknek legalább három országban kell közvetlen befektetéssel rendelkezniük.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Újabb jelentős árcsökkentést hajt végre az ALDI
Az ALDI Magyarország továbbra is elkötelezett a magyar vásárlók iránt,…
Tovább olvasom >Újabb boltnyitással kezdi a Tesco a 2025/26-os pénzügyi évét
Budapest 13. kerületében, a Pozsonyi úton nyitotta meg legújabb boltját…
Tovább olvasom >A higiéniai szegénység enyhítésére társult az Amazon, az Unilever és a Colgate-Palmolive
Az Amazon az Unileverrel, a Colgate-Palmolive-val és más vezető márkákkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Újra összefog a TheVR és a McDonald’s
Újra együtt dolgozik a hazai McDonald’s és az ország egyik…
Tovább olvasom >Győztes lépések a magyar márkák világában – A MagyarBrands 2024-es kiválasztásának eredményei
Ahogyan a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az…
Tovább olvasom >GREEN BRANDS 2024 – Fenntarthatósági díjakkal a zöld jövőért
A GREEN BRANDS 2024-es régiós gálája, melyet Bécs történelmi Palais…
Tovább olvasom >