A Walmart az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén
Két amerikai székhelyű kiskereskedelmi óriás áll az 50 legjobb globális kiskereskedő éves rangsorának élén, amely 2023 eleji működési teljesítményük alapján készült.
Megőrizte első helyét a Walmart a National Retail Federation „2024 Top 50 Global Retailers” című jelentése szerint. A második helyen az Amazon végzett. A Kantar által készített rangsorban a Top 10 kiskereskedő körében nem történt elmozdulás 2023 és 2024 között.
Az NRF megjegyezte, hogy a Walmartnak erőteljes online jelenlétével és a vásárlóknak szánt számos új pénzügyi forrással sikerült első helyét megtartania. Azt is megjegyezte, hogy a Walmart+ hirdetési platform tovább terjeszkedik az Egyesült Államokon kívül.
– A rangsorban szereplő legtöbb vállalat esetében a kiskereskedelmi forgalom és a nyereség annak ellenére nőtt, hogy megváltozott a vásárlók munkával kapcsolatos napirendje és személyes rutinja, valamint a vásárlási csatornák használata – mondta el David Marcotte, Global Insights and Technologies vezető alelnöke. – A vásárlók 2023-ban többször is úgy nyilatkoztak, hogy még több kényelmet várnak el a kiskereskedőktől, és azok a márkák voltak igazán sikeresek, amelyek a kényelemre összpontosítottak.
A top 25 globális kiskerekedő* (a teljes lista elérhető itt):
- Walmart (Egyesült Államok)
- Amazon (Egyesült Államok)
- Schwarz Group (Németország)
- Aldi (Németország)
- Costco Wholesale Corp.( Egyesült Államok)
- Ahold Delhaize (Hollandia)
- Carrefour (Franciaország)
- Seven & I (Japán)
- The Home Depot (Egyesült Államok)
- Ikea (Hollandia)
- Walgreens Boots Alliance (Egyesült Államok)
- Rewe (Németország)
- Apple (Egyesült Államok)
- Inditex (Spanyolország)
- Casino (Franciaország)
- Alibaba (Kína)
- AS Watson (Hong Kong)
- Jeronimo Martins (Portugália)
- Metro AG (Németország)
- Tesco (Egyesült Királyság)
- H&M (Svédország)
- Aeon (Japán)
- TJX (Egyesült Államok)
- Auchan (Franciaország)
- Ceconomy (Németország)
Forrás: Kantar Retail
A Kantar rangsorolási rendszere a kiskereskedőket hazai és nemzetközi kiskereskedelmi bevételeik alapján pontozza. A listára kerüléshez a kiskereskedőknek legalább három országban kell közvetlen befektetéssel rendelkezniük.
Chain Store Age
Kapcsolódó cikkeink
Digitális polcok harca
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új élelmiszer saját márkát indított az Amazon az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Infláció: a várt emelkedés helyett stagnálás – 4,3% éves ráta, 3,9% maginfláció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rangos szakmai elismerésben részesült a Lidl Magyarország
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Spar 1,7 milliárd forintos beruházással fejlesztette üzlethálózatát
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >