A Walgreens 2 órán belül házhoz szállít az USA-ban
A Walgreen május 4-től vállalja a 2 órán belüli, érintésmentes kiszállítást országszerte, az Egyesült Államokban.
Az amerikai patikalánc megújította honlapját, applikációját és az áruátvételi módokat, így a több mint 24 000 árucikkből kiválogatott rendelést még aznap vagy akár 2 órán belül megkaphatják a vásárlók, a Business Wire oldalán megjelent sajtóközlemény szerint.
Helyi egészségpont
A Walgreens a világ egyik legnagyobb gyógyszertári nagykereskedése és patikalánca. Az Egyesült Államokban, Puerto Ricóban és az USA Virgin-szigetein több mint 9000 kiskereskedelmi telephelyet üzemeltet a Walgreens. Önmagát a „környék” egészségügyi célállomásaként definiálja, a helyi közösségek elérését célozza. Naponta mintegy 8 millió ügyfelet szolgál ki. A fizikai és digitális platformok egyesítésével valódi omnichannel élmény nyújtására törekszik.
-Amint az ország felkészül a pandémiáról való kilábalásra, a Walgreens továbbra is arra összpontosít, hogy integrált és egyszerűsített vásárlási megoldásokkal javítsuk a vásárlói élményt. A myWalgreens alkalmazás 2020 novemberi bevezetése óta folyamatosan újítunk, hogy kényelmes szállítási lehetőségeket nyújtsunk, amelyek megkönnyítik vevőink életét. Bízunk benne, hogy a rendelés napján, a leadástól számított két órán belüli kézbesítés új funkció, az utolsó pillanatban felmerülő igények gyors kielégítését is megoldja – mondja Stefanie Kruse, a Walgreens digitális kereskedelemért felelős alelnöke.
Az említett megújítás keretében bevezették az online rendelések bolti és parkolóban történő átvételét és a drive-thru kiszolgálást a receptkiváltásra és az OTC termékekre is, kb 30 perces átfutási idővel.
Aznapi kiszállítás
Az aznapi, 2 órán belüli kiszállítás az online és a MyWalgreens alkalmazáson keresztül leadott rendelésekre is minimum korlát nélkül választható opció. A vásárlók hűségpontokat gyűjthetnek, digitális promóciós és megtakarítási ajánlatokat kaphatnak és válthatnak be. A szolgáltatás díja, a kiszállítási idő és az elérhető termékek köre területenként eltérő lehet. Stefanie Kruse a Reuters hírszolgálatnak azt nyilatkozta, hogy a cég törekszik a kézbesítési díj csökkentésére, a legtöbb területen a 7,99 dolláros egységár biztosítására és a 2 órán belüli kiszállításra.
Mindezt a helyi Walgreens egységek bevonásával valósítják meg. Az ott dolgozók készítik össze és csomagolják a megrendeléseket, beleértve a receptkiváltást is, majd az Uber, a DoorDash és más futárcégek szállítják házhoz a csomagokat.
Alex Gourlay, a társaság operatív vezérigazgatója szerint kiemelt fontosságú a vásárlók igényeinek kielégítése a bolti, átvételi és kiszállítási lehetőségekkel. Az alkalmazásában és a webhelyen elérhető egynapos kézbesítési szolgáltatás ösztönözheti a vásárlók elkötelezettségét és növelheti a kapott ügyféladatok mennyiségét is.
-Továbbra is törekszünk az omnichannel élmény fejlesztésére, ezért fontosak a beérkező adatok is. Ezek segítenek meghatározni a bevezetendő termékeket, szolgáltatásokat, üzleti modelleket és az alternatív bevételi forrásokat – mondta Alex Gourlay.
Kapcsolódó cikkeink
Dübörög a digitalizáció a patikákban
A digitális kor hajnalán a patikák világa is átalakulóban van.…
Tovább olvasom >Minden rekordot megdöntött az idei fekete péntek Amerikában
Az Adobe Analytics friss jelentése szerint jelentős, 7,5%-os növekedést mutatnak…
Tovább olvasom >A nyerstej termelői átlagára 20 százalékkal csökkent egy év alatt
A nyerstej termelői ára nemzeti valutában kifejezve 2023 augusztusában az…
Tovább olvasom >További cikkeink
MPL – Nem bánjuk, hogy elérhető, mégsem feltétlenül választjuk
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési…
Tovább olvasom >Itt az év eddigi legnagyobb élelmiszergyűjtése
3000 önkéntes teljesít szolgálatot pénteken és szombaton az év eddigi…
Tovább olvasom >Továbbra is Christian Klein az SAP első embere
Az SAP SE bejelentette, hogy három évre, 2028 végéig meghosszabbította…
Tovább olvasom >