A Walgreens 2 órán belül házhoz szállít az USA-ban
A Walgreen május 4-től vállalja a 2 órán belüli, érintésmentes kiszállítást országszerte, az Egyesült Államokban.
Az amerikai patikalánc megújította honlapját, applikációját és az áruátvételi módokat, így a több mint 24 000 árucikkből kiválogatott rendelést még aznap vagy akár 2 órán belül megkaphatják a vásárlók, a Business Wire oldalán megjelent sajtóközlemény szerint.
Helyi egészségpont
A Walgreens a világ egyik legnagyobb gyógyszertári nagykereskedése és patikalánca. Az Egyesült Államokban, Puerto Ricóban és az USA Virgin-szigetein több mint 9000 kiskereskedelmi telephelyet üzemeltet a Walgreens. Önmagát a „környék” egészségügyi célállomásaként definiálja, a helyi közösségek elérését célozza. Naponta mintegy 8 millió ügyfelet szolgál ki. A fizikai és digitális platformok egyesítésével valódi omnichannel élmény nyújtására törekszik.
-Amint az ország felkészül a pandémiáról való kilábalásra, a Walgreens továbbra is arra összpontosít, hogy integrált és egyszerűsített vásárlási megoldásokkal javítsuk a vásárlói élményt. A myWalgreens alkalmazás 2020 novemberi bevezetése óta folyamatosan újítunk, hogy kényelmes szállítási lehetőségeket nyújtsunk, amelyek megkönnyítik vevőink életét. Bízunk benne, hogy a rendelés napján, a leadástól számított két órán belüli kézbesítés új funkció, az utolsó pillanatban felmerülő igények gyors kielégítését is megoldja – mondja Stefanie Kruse, a Walgreens digitális kereskedelemért felelős alelnöke.
Az említett megújítás keretében bevezették az online rendelések bolti és parkolóban történő átvételét és a drive-thru kiszolgálást a receptkiváltásra és az OTC termékekre is, kb 30 perces átfutási idővel.
Aznapi kiszállítás![Walgreens 2 órán belül kiszállít](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/05/Walgreens-under-2-hours.jpg)
Az aznapi, 2 órán belüli kiszállítás az online és a MyWalgreens alkalmazáson keresztül leadott rendelésekre is minimum korlát nélkül választható opció. A vásárlók hűségpontokat gyűjthetnek, digitális promóciós és megtakarítási ajánlatokat kaphatnak és válthatnak be. A szolgáltatás díja, a kiszállítási idő és az elérhető termékek köre területenként eltérő lehet. Stefanie Kruse a Reuters hírszolgálatnak azt nyilatkozta, hogy a cég törekszik a kézbesítési díj csökkentésére, a legtöbb területen a 7,99 dolláros egységár biztosítására és a 2 órán belüli kiszállításra.
Mindezt a helyi Walgreens egységek bevonásával valósítják meg. Az ott dolgozók készítik össze és csomagolják a megrendeléseket, beleértve a receptkiváltást is, majd az Uber, a DoorDash és más futárcégek szállítják házhoz a csomagokat.
Alex Gourlay, a társaság operatív vezérigazgatója szerint kiemelt fontosságú a vásárlók igényeinek kielégítése a bolti, átvételi és kiszállítási lehetőségekkel. Az alkalmazásában és a webhelyen elérhető egynapos kézbesítési szolgáltatás ösztönözheti a vásárlók elkötelezettségét és növelheti a kapott ügyféladatok mennyiségét is.
-Továbbra is törekszünk az omnichannel élmény fejlesztésére, ezért fontosak a beérkező adatok is. Ezek segítenek meghatározni a bevezetendő termékeket, szolgáltatásokat, üzleti modelleket és az alternatív bevételi forrásokat – mondta Alex Gourlay.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Áprilisban stagnált az Egyesült Államokban személyes fogyasztási árindex
Áprilisban már a harmadik hónapja 2,8 százalékon stagnált a személyes…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >