A vöröshús-fogyasztás mellett kampányol Koltai Róbert
Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. 96 millió forintos keretösszegéből óriásplakáton, citylight-on, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban jelennek meg hirdetések.
Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. az érdekelt szakmai
szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar
Húsiparosok Szövetségével – együttműködve, és azok egyetértésével 2007.
júliusában közbeszerzési pályázatot írt ki a vöröshúsok népszerűsítését célzó
kampány megvalósítására.
A kampány célja, hogy a fogyasztók releváns információkat
kaphassanak a sertés tőkehús, és az ebből készített húskészítmények
fogyasztásának előnyeiről, és azoknak az egészséges táplálkozásban betöltött nélkülözhetetlen
szerepéről. A kampány célja továbbá a magyar húsipari termékek belpiaci
részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és
húskészítményekkel kapcsolatos attitűdjeinek pozitív irányú megváltoztatása, a
magyar hústermékek ismertségének növelése, imázsának javítása.
A közbeszerzési pályázaton kilenc pályázó tett ajánlatot a
reklámkampány megvalósítására. A pályázatokat értékelő, és az említett húsiapri
szervezetek, valamint az AMC képviselőiből álló 5 fős szakmai zsűri döntése alapján
a Makáry Stúdió kivitelezésében valósulhat meg a 2007. októberében induló
kampány. A nyertes ajánlatnak megfelelően óriásplakáton és citylight-on,
illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint
áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a fogyasztók a kampány arcaként
fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >