A vöröshús-fogyasztás mellett kampányol Koltai Róbert

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 09. 10. 00:00

Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. 96 millió forintos keretösszegéből óriásplakáton, citylight-on, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban jelennek meg hirdetések.

Az FVM Agrármarketing Centrum Kht. az érdekelt szakmai
szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar
Húsiparosok Szövetségével – együttműködve, és azok egyetértésével 2007.
júliusában közbeszerzési pályázatot írt ki a vöröshúsok népszerűsítését célzó
kampány megvalósítására.
A kampány célja, hogy a fogyasztók releváns információkat
kaphassanak a sertés tőkehús, és az ebből készített húskészítmények
fogyasztásának előnyeiről, és azoknak az egészséges táplálkozásban betöltött nélkülözhetetlen
szerepéről. A kampány célja továbbá a magyar húsipari termékek belpiaci
részesedésének növelése, a fogyasztók hazai előállítású hússal és
húskészítményekkel kapcsolatos attitűdjeinek pozitív irányú megváltoztatása, a
magyar hústermékek ismertségének növelése, imázsának javítása.
A közbeszerzési pályázaton kilenc pályázó tett ajánlatot a
reklámkampány megvalósítására. A pályázatokat értékelő, és az említett húsiapri
szervezetek, valamint az AMC képviselőiből álló 5 fős szakmai zsűri döntése alapján
a Makáry Stúdió kivitelezésében valósulhat meg a 2007. októberében induló
kampány. A nyertes ajánlatnak megfelelően óriásplakáton és citylight-on,
illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint
áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a fogyasztók a kampány arcaként
fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.

Kapcsolódó cikkeink