A Vodafone Magyarország felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit
A Vodafone Magyarország, amely a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesülettel karöltve, a „Vodafone a nők biztonságáért” program keretén belül tevékenyen is részt vesz a női jogok védelmezésében, nyilvánosan tiltakozik a TV2 valóságshow-ja, az Éden Hotel április 24-i adásában látható jelenetek, illetve a csatorna történtekhez való hozzáállása ellen. A vállalat elfogadhatatlannak tartja, hogy a műsor készítői nem nyújtottak azonnal segítséget a bántalmazott nőnek.
A Vodafone, mint a TV2 több százmilliós nagyságrendű hirdetője és a magyar társadalom felelős vállalati szereplője kötelességének érzi, hogy megszólaljon ebben az ügyben. A Vodafone állást foglal az erőszak minden formája ellen, és az emberi jogok védelme, valamint az ezekkel kapcsolatos európai normák betartása érdekében.
A Vodafone Magyarország vállalati etikai kódexe nem engedi meg, hogy üzleti kapcsolatot tartson fenn olyan cégekkel, akik ezen normákat nem tartják be. Ezért, mint az egyik legnagyobb magyarországi hirdető kijelenti, hogy a TV2-n új kampányt nem indít, a jelenleg tervezett kampányai előkészítését pedig felfüggeszti mindaddig, amíg a csatorna által ígért, az üggyel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményét transzparens módon nyilvánosságra nem hozza, és világos állásfoglalásban nem garantálja, hogy a jövőben műsoraiban a női jogokat maximális tiszteletben tartja és tartatja, valamint mindent megtesz az ezzel kapcsolatos törvények és etikai normák betartása és betartatása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
A jövőnek kell dolgozni úgy, hogy ne vegyük el a fókuszt a jelenről
Kreatív szakemberből lett parfümőr, de Hídvégi Tom szerint mindkét szakma…
Tovább olvasom >A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >