A Vodafone Magyarország felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit
A Vodafone Magyarország, amely a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesülettel karöltve, a „Vodafone a nők biztonságáért” program keretén belül tevékenyen is részt vesz a női jogok védelmezésében, nyilvánosan tiltakozik a TV2 valóságshow-ja, az Éden Hotel április 24-i adásában látható jelenetek, illetve a csatorna történtekhez való hozzáállása ellen. A vállalat elfogadhatatlannak tartja, hogy a műsor készítői nem nyújtottak azonnal segítséget a bántalmazott nőnek.
A Vodafone, mint a TV2 több százmilliós nagyságrendű hirdetője és a magyar társadalom felelős vállalati szereplője kötelességének érzi, hogy megszólaljon ebben az ügyben. A Vodafone állást foglal az erőszak minden formája ellen, és az emberi jogok védelme, valamint az ezekkel kapcsolatos európai normák betartása érdekében.
A Vodafone Magyarország vállalati etikai kódexe nem engedi meg, hogy üzleti kapcsolatot tartson fenn olyan cégekkel, akik ezen normákat nem tartják be. Ezért, mint az egyik legnagyobb magyarországi hirdető kijelenti, hogy a TV2-n új kampányt nem indít, a jelenleg tervezett kampányai előkészítését pedig felfüggeszti mindaddig, amíg a csatorna által ígért, az üggyel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményét transzparens módon nyilvánosságra nem hozza, és világos állásfoglalásban nem garantálja, hogy a jövőben műsoraiban a női jogokat maximális tiszteletben tartja és tartatja, valamint mindent megtesz az ezzel kapcsolatos törvények és etikai normák betartása és betartatása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia által generált reklámokkal újít a SPAR Szlovéniában
A SPAR Szlovénia mesterséges intelligencia (AI) technológiát alkalmaz digitális csatornáin…
Tovább olvasom >Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >