A Vodafone Magyarország felfüggeszti a TV2-n tervezett hirdetéseit
A Vodafone Magyarország, amely a NANE (Nők a Nőkért Együtt az Erőszak Ellen) Egyesülettel karöltve, a „Vodafone a nők biztonságáért” program keretén belül tevékenyen is részt vesz a női jogok védelmezésében, nyilvánosan tiltakozik a TV2 valóságshow-ja, az Éden Hotel április 24-i adásában látható jelenetek, illetve a csatorna történtekhez való hozzáállása ellen. A vállalat elfogadhatatlannak tartja, hogy a műsor készítői nem nyújtottak azonnal segítséget a bántalmazott nőnek.
A Vodafone, mint a TV2 több százmilliós nagyságrendű hirdetője és a magyar társadalom felelős vállalati szereplője kötelességének érzi, hogy megszólaljon ebben az ügyben. A Vodafone állást foglal az erőszak minden formája ellen, és az emberi jogok védelme, valamint az ezekkel kapcsolatos európai normák betartása érdekében.
A Vodafone Magyarország vállalati etikai kódexe nem engedi meg, hogy üzleti kapcsolatot tartson fenn olyan cégekkel, akik ezen normákat nem tartják be. Ezért, mint az egyik legnagyobb magyarországi hirdető kijelenti, hogy a TV2-n új kampányt nem indít, a jelenleg tervezett kampányai előkészítését pedig felfüggeszti mindaddig, amíg a csatorna által ígért, az üggyel kapcsolatos belső vizsgálatának eredményét transzparens módon nyilvánosságra nem hozza, és világos állásfoglalásban nem garantálja, hogy a jövőben műsoraiban a női jogokat maximális tiszteletben tartja és tartatja, valamint mindent megtesz az ezzel kapcsolatos törvények és etikai normák betartása és betartatása érdekében.
Kapcsolódó cikkeink
Sallangmentes reklámokkal újít az Euronics
Mellébeszélés nélküli reklámfilmekkel indul útjára az Euronics új kreatív platformja.…
Tovább olvasom >Mit és hogyan vizsgál a Fogyasztóvédelem a reklámozási gyakorlatban?
Rekord létszámú érdeklődés mellett rendezte az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT)…
Tovább olvasom >Egyetemistáknak szerveztek reklámversenyt
Idén második alkalommal rendezte meg A COPYTITION a Szegedi Tudományegyetem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Régiók Kincsei – hazai finomságok a SPAR polcain
Hazai kistermelők piacra jutását segíti a SPAR Magyarország a Régiók…
Tovább olvasom >Ismét jönnek az ökoparadicsomok a Lidl-nél
Április 25-től és május 2-től időszakos jelleggel ismét megtalálhatóak lesznek…
Tovább olvasom >Teljesen új arculattal jelentkezik az Atmedia
A Digital-Media Hungary konferencián 15 év után teljesen megújult arculattal…
Tovább olvasom >