A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb kampányát belföldön és külföldön egyaránt, például Csehországban, Németországban, Lengyelországban, Izraelben és Ausztriában – közölte az MTÜ az MTI-vel kedden.
Kiemelték, hogy a június végéig tartó akció főszereplői – akárcsak korábban – maguk a szolgáltatók, azok a szálláshelyek és vendéglátók, turisztikai attrakciók, amelyek vizes programokat kínálnak.
Az ügynökség akciójának fő üzenete, hogy Egész nyáron várnak a hazai strandok; az üdülőhelyeket több nyelven népszerűsítik a csodasmagyarorszag.hu, illetve a visithungary.com weboldalakon.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta, hogy a kampányokkal két céljuk van: rövid távon a forgalomélénkítés, hosszú távon pedig az imázsépítés.
Az előfoglalási adatok szerint intenzív balatoni főszezon várható, ezért törekedtek arra, hogy más, vízi élményeket nyújtó üdülőhelyek is fókuszba kerüljenek a kampányban – jegyezte meg.
Hozzátette: a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adataira alapozva a cseh és lengyel vendégek esetében a fürdőkre helyezik a hangsúlyt, míg az Egyesült Államokban élőket Budapest felfedezésére ösztönzik.
Az ügynökség Magyarországon átfogó, online és offline kampányt, a külpiacokon pedig leginkább online tevékenységet folytat.
Emellett az MTÜ üzenetei a nyomtatott sajtóban, illetve a nemzetközi médiaegyüttműködések révén online utazásszervezők és globális médiavállalatok felületein is megjelennek.
Az MTÜ a turisztikai ágazat kormányzati szervezete, a turizmus versenyképességének erősítése érdekében jött létre 2016-ban. Feladata a turizmusfejlesztés irányítása, a Magyarországon és a küldő államokban folyó szakmai munka koordinációja, az országmárka fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
A SZÉP-kártya negyedéves eredményei igazolják a vállalkozók javaslatát
A Nemzetgazdasági Minisztérium április 22-én kiadott közleménye szerint 2024 első negyedévét tekintve…
Tovább olvasom >Drasztikus az áremelkedés a Balatonnál
A Balaton környéki szállások árai idén átlagosan 10%-kal nőttek az…
Tovább olvasom >Szent György-hegyi bornapok: apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a természeti környezetben fejleszteni
Apró lépésekkel, tájazonos módon érdemes a tájba illő fejlesztéseket végrehajtani,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >