A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb kampányát belföldön és külföldön egyaránt, például Csehországban, Németországban, Lengyelországban, Izraelben és Ausztriában – közölte az MTÜ az MTI-vel kedden.
Kiemelték, hogy a június végéig tartó akció főszereplői – akárcsak korábban – maguk a szolgáltatók, azok a szálláshelyek és vendéglátók, turisztikai attrakciók, amelyek vizes programokat kínálnak.
Az ügynökség akciójának fő üzenete, hogy Egész nyáron várnak a hazai strandok; az üdülőhelyeket több nyelven népszerűsítik a csodasmagyarorszag.hu, illetve a visithungary.com weboldalakon.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta, hogy a kampányokkal két céljuk van: rövid távon a forgalomélénkítés, hosszú távon pedig az imázsépítés.
Az előfoglalási adatok szerint intenzív balatoni főszezon várható, ezért törekedtek arra, hogy más, vízi élményeket nyújtó üdülőhelyek is fókuszba kerüljenek a kampányban – jegyezte meg.
Hozzátette: a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adataira alapozva a cseh és lengyel vendégek esetében a fürdőkre helyezik a hangsúlyt, míg az Egyesült Államokban élőket Budapest felfedezésére ösztönzik.
Az ügynökség Magyarországon átfogó, online és offline kampányt, a külpiacokon pedig leginkább online tevékenységet folytat.
Emellett az MTÜ üzenetei a nyomtatott sajtóban, illetve a nemzetközi médiaegyüttműködések révén online utazásszervezők és globális médiavállalatok felületein is megjelennek.
Az MTÜ a turisztikai ágazat kormányzati szervezete, a turizmus versenyképességének erősítése érdekében jött létre 2016-ban. Feladata a turizmusfejlesztés irányítása, a Magyarországon és a küldő államokban folyó szakmai munka koordinációja, az országmárka fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatóság és természetvédelem egy nagyberuházásban
Az idén tavasszal nyíló Le Primore Hotel & Spa nemcsak…
Tovább olvasom >Az MVI ismét a TOP10 legbefolyásosabb szakmai szervezet között
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) 2025-ben ismét bekerült a turizmus…
Tovább olvasom >Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában
Minden idők legsikeresebb turisztikai éve volt 2024 Romániában – közölte…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >