A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb kampányát belföldön és külföldön egyaránt, például Csehországban, Németországban, Lengyelországban, Izraelben és Ausztriában – közölte az MTÜ az MTI-vel kedden.
Kiemelték, hogy a június végéig tartó akció főszereplői – akárcsak korábban – maguk a szolgáltatók, azok a szálláshelyek és vendéglátók, turisztikai attrakciók, amelyek vizes programokat kínálnak.
Az ügynökség akciójának fő üzenete, hogy Egész nyáron várnak a hazai strandok; az üdülőhelyeket több nyelven népszerűsítik a csodasmagyarorszag.hu, illetve a visithungary.com weboldalakon.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta, hogy a kampányokkal két céljuk van: rövid távon a forgalomélénkítés, hosszú távon pedig az imázsépítés.
Az előfoglalási adatok szerint intenzív balatoni főszezon várható, ezért törekedtek arra, hogy más, vízi élményeket nyújtó üdülőhelyek is fókuszba kerüljenek a kampányban – jegyezte meg.
Hozzátette: a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adataira alapozva a cseh és lengyel vendégek esetében a fürdőkre helyezik a hangsúlyt, míg az Egyesült Államokban élőket Budapest felfedezésére ösztönzik.
Az ügynökség Magyarországon átfogó, online és offline kampányt, a külpiacokon pedig leginkább online tevékenységet folytat.
Emellett az MTÜ üzenetei a nyomtatott sajtóban, illetve a nemzetközi médiaegyüttműködések révén online utazásszervezők és globális médiavállalatok felületein is megjelennek.
Az MTÜ a turisztikai ágazat kormányzati szervezete, a turizmus versenyképességének erősítése érdekében jött létre 2016-ban. Feladata a turizmusfejlesztés irányítása, a Magyarországon és a küldő államokban folyó szakmai munka koordinációja, az országmárka fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >Hosszabb és tudatosabb nyarakat terveznek a magyarok 2025-re
A 2025-ös nyaralási szezon már most, a First Minute időszak…
Tovább olvasom >MTÜ: Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
A felszolgálási díj maximum mértékét meghatározó, valamint a borravaló adómentességét…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >