A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította legújabb kampányát belföldön és külföldön egyaránt, például Csehországban, Németországban, Lengyelországban, Izraelben és Ausztriában – közölte az MTÜ az MTI-vel kedden.
Kiemelték, hogy a június végéig tartó akció főszereplői – akárcsak korábban – maguk a szolgáltatók, azok a szálláshelyek és vendéglátók, turisztikai attrakciók, amelyek vizes programokat kínálnak.
Az ügynökség akciójának fő üzenete, hogy Egész nyáron várnak a hazai strandok; az üdülőhelyeket több nyelven népszerűsítik a csodasmagyarorszag.hu, illetve a visithungary.com weboldalakon.
Jakab Zsófia, az MTÜ marketing és kommunikációs vezérigazgató-helyettese a közlemény szerint elmondta, hogy a kampányokkal két céljuk van: rövid távon a forgalomélénkítés, hosszú távon pedig az imázsépítés.
Az előfoglalási adatok szerint intenzív balatoni főszezon várható, ezért törekedtek arra, hogy más, vízi élményeket nyújtó üdülőhelyek is fókuszba kerüljenek a kampányban – jegyezte meg.
Hozzátette: a Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ adataira alapozva a cseh és lengyel vendégek esetében a fürdőkre helyezik a hangsúlyt, míg az Egyesült Államokban élőket Budapest felfedezésére ösztönzik.
Az ügynökség Magyarországon átfogó, online és offline kampányt, a külpiacokon pedig leginkább online tevékenységet folytat.
Emellett az MTÜ üzenetei a nyomtatott sajtóban, illetve a nemzetközi médiaegyüttműködések révén online utazásszervezők és globális médiavállalatok felületein is megjelennek.
Az MTÜ a turisztikai ágazat kormányzati szervezete, a turizmus versenyképességének erősítése érdekében jött létre 2016-ban. Feladata a turizmusfejlesztés irányítása, a Magyarországon és a küldő államokban folyó szakmai munka koordinációja, az országmárka fejlesztése.
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az online platformokon rövid távra foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Tovább emelkedett az online platformokon rövid távra foglalt vendégéjszakák száma…
Tovább olvasom >NGM: szárnyal a turizmus, novemberben 17 százalékkal bővült a vendégforgalom
Újabb csúcsokat döntött a hazai turizmus 2024 novemberében: a vendégek…
Tovább olvasom >Szallas.hu: szilveszterkor Eger, Szeged és Pécs a legkeresettebb a belföldi utazók körében
Szilveszterkor a belföldi utazók körében Eger, Szeged és Pécs a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >