A Visegrádi a közösségi médiában
Visegrádi Ásványvíz elkezdte tudatosan, aktívan használni a közösségi médiát, mely segítségével jobban meg kívánja ismerni fogyasztóit – mondta Solymos János, a Visegrádit tulajdonló Pet-Pack Kft. ügyvezető igazgatója. A cég saját Facebook-oldalt, valamint Twitter és YouTube csatornát indított útjára.
Azt tapasztaltuk, hogy a hazai ásványvizek közül csak egy-két cég érzi fontosnak megjelenését a közösségi médiában. A Visegrádi pedig, felismerve az ebben rejlő lehetőségeket, napi szintű kommunikációra fogja használni a web 2.0-ás platformokat – hangsúlyozta a szakember. A Pet-Pack ügyvezető igazgatója kiemelte: a leggyorsabban és legegyszerűbben a kétirányú kommunikációt lehetővé tévő csatornák alkalmasak arra, hogy egy márka megismerje a vásárlóit, és fordítva.
A Visegrádi a Facebook-oldalán rendszeresen ad információt a márkával kapcsolatos hírekről, érdekes és értékes tartalmakat hoz létre, valamint tájékoztatást is végez. Mivel az ásványvízfogyasztók többsége nincs tisztában a vizek ásványianyag-tartalmával, s nem ez alapján választ terméket, a Visegrádi táplálkozási szakértője a közösségi oldalon keresztül ad tanácsokat a fogyasztóknak. „A szolgáltatás egyedülálló és fontos, ugyanis tájékoztatni kell a vásárlókat például arról is, hogy a különféle ásványi anyagok hogyan hatnak a szervezetre, vagy, hogy mennyit és milyen vizet kell inni nyáron” – mondta Solymos János.
A Facebook-oldalhoz egy nyereményjáték is kapcsolódik, ám a Visegrádi egészen az őszi időszakig folyamatosan fejtörőket, pályázatokat és játékokat hirdet. YouTube-csatornáján az ásványvízgyártás folyamatát mutatja be, Twitter-csatornáján pedig a legfrissebb híreket olvashatja a fogyasztó.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >