A Visa és a Red Bull Formula 1-es csapatai globális partnerségre lépnek
A Formula 1-es mezőny új külsővel és támogatóval vág neki a 2024-es szezonnak. A Red Bull Formula 1-es csapatai és a Visa (NYSE: V) ma bejelentette, hogy példátlan, többéves megállapodást kötöttek, mely szerint a Visa a Red Bull Formula 1-es csapatainak globális partnere lesz, és a korábbi Scuderia Alpha Tauri Formula 1-es csapata Visa Cash App RB néven folytatja a versenyzést.
A Visa több mint 15 éve első új és jelentős globális sportszponzorációs megállapodása magában foglalja a Visa Cash App RB csapattal és az F1 Academy női versenysorozatával való névadó partneri címet, valamint az Oracle Red Bull Racing (ORBR) csapattal való partnerséget.
„Ez egy úttörő partnerség és nagyszerű lehetőség a Visa számára, hogy a világ egyik leggyorsabban növekvő sportközösségét megszólítsa”
– mondta el Frank Cooper, a Visa marketingért felelős globális vezetője.
„Ez a szövetség erősen egybecseng a Visa azon elképzelésével, hogy az egyéneket cselekvésre ösztönözze, és arra, hogy minden nap, minden versenyen vagy eseményen egy újabb kis lépést tegyenek a fejlődésükért.”
A Visa Cash App RB csapata a jövőbe tart
A Visa Cash App RB versenyzői, a japán Yuki Tsunoda és az ausztrál Daniel Ricciardo egy újonnan tervezett, a Visa és a Cash App által inspirált festésű autóval állnak a rajtrácsra és azzal összhangban lévő versenyzői felszerelést viselnek majd a Formula 1 2024. február 29-én, Bahreinben induló versenysorozatán. Az új autókat egy különleges eseményen, Las Vegas-ban leplezik le, február 8-án.
A Visa Cash App RB jelentős márkaépítő hatásán túl a két vállalat elkötelezett amellett, hogy ne csak a csapatot segítse a rajtrácson a kiváló eredmények elérésében, de a kártyabirtokosok is minél közelebbről pillanthassanak be a csapat életébe, beléphessenek a kulisszák mögé, találkozhassanak a versenyzőkkel, a versenyeken pedig a vendégek és a szurkolók is magas színvonalú vendéglátásban és merchandising lehetőségekben részesüljenek.
„Fantasztikus érzés, hogy bemutathatjuk az új arculatot és új partnereket üdvözölhetünk a csapat Formula 1-es történetének következő szakaszában”
– mondta el Peter Bayer, az új nevet kapott Visa Cash App RB Formula 1-es csapat vezérigazgatója.
„Faenza a versenyzés új korszakába lép, és miközben a tehetségek gyűjtőhelyeként hűek maradunk a gyökereinkhez, most még nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Formula 1 élmezőnyében versenyezzünk. Merész elképzeléseink vannak a csapattal kapcsolatban, melyet én és a csapatfőnök, Laurent Mekies vezetünk, és rendkívül izgalmas, hogy olyan jövőorientált partnerek állnak mellettünk ezen az úton, mint a Visa és a Cash App.”
Az egyenlőségért az autósportban
A Visa szponzorációs megállapodásai is mutatják, hogy már régóta elkötelezett a nők nagyobb gazdasági szerepvállalása és előmenetele mellett. Ezt az elkötelezettséget erősíti, hogy a Visa és a Cash App a Red Bull-lal közösen támogatja a Visa Cash App RB csapatot az F1 Academy sorozatban. A női versenyzői sorozat hét kiválasztott Formula 1-es pályán zajlik a Formula 1-es futamokkal azonos hétvégéken. Az F1 Academy autóit is a februári különleges eseményen mutatják majd be.
„A Visa és a Red Bull régi partnereként nagy örömmel vágunk bele ebbe az utazásba”
– nyilatkozott Catherine Ferdon, a Cash App márkavezetője.
„A Visa Cash App RB és a Cash App célja az emberek és közösségek összekapcsolása, és nincs nagyobb egyesítő erő a sportnál. A Formula 1 jelenlétének folyamatos növekedésével az Egyesült Államokban ez a szponzoráció lehetővé teszi számunkra, hogy elmélyítsük kapcsolatunkat a Formula 1 rajongóival, és tovább erősíti a Cash App elkötelezettségét, hogy támogassa és szélesítse a Formula 1 iránti rajongás kultúráját, miközben még több értéket kínálunk ügyfeleinknek. A mi történetünk a feltörekvő tehetségek felkarolásának története, és alig várjuk, hogy egy olyan csapatot szponzorálhassunk, amely arról ismert, hogy hihetetlen reménységeket fejleszt.”
„A Visa Cash App RB születése rendkívül fontos pillanat”
– mondta Oliver Hughes, a Red Bull Technology marketing igazgatója.
„Az új arculat nem csupán egy névváltoztatás, hanem egy izgalmas új utazás kezdete, amelynek célja, hogy a csapatot a versenyképesség új szintjére emelje, és ezt bizonyítja, hogy a csapat névadó partnere a világ egyik legikonikusabb márkája. A csapathoz hasonlóan a Visa is a jövőre összpontosít, hogy világelsőként, alaptevékenységét kibővítve úttörő digitális pénzügyi szolgáltatásokat fejlesszen mindenki számára, a világon mindenhol. A jövő pénzügyei iránti elkötelezettséghez illeszkedve a Cash App kulcsfontosságú partnerként és az egyik legtöbbet letöltött pénzügyi alkalmazásként csatlakozik a csapathoz. Az új arculat Visa Cash App RB néven egy olyan jövőbe mutat, amelyben a csapat minden hétvégén a rajtrács előkelő helyei felé veszi az irányt.”
Kapcsolódó cikkeink
A Formula-1-ben debütál a KitKat
A világ egyik kedvenc csokoládéjaként ismert KitKat a száguldó cirkusz…
Tovább olvasom >Gyors, egyszerű, hatékony innovációiért díjat kapott a K&H
Idén harmadik alkalommal, összesen tíz kategóriában díjazta a Visa a…
Tovább olvasom >Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem
Idén nyáron a hazai webshopok 4 százaléka kínált valamilyen terméket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >