A világjárvány ellenére is sikeres évet zárt 2020-ban a Nestlé
Részben az állateledel üzletág kimagasló teljesítménye határozta meg a Nestlé cégcsoport 2020-as globális organikus növekedését. Ezen kívül az amerikai piacok és a Nestlé Health Science eredményességének köszönhető az éves szinten 3,6 százalékos bővülés. A kereskedelmi tevékenység operatív haszonkulcsa (trading operating profit margin) éves szinten 210 bázisponttal, 16,9 százalékra emelkedett.
A Nestlé Hungária elsősorban a jól teljesítő exportpiacoknak és gyárai kimagasló teljesítményének köszönhetően tudta a pandémia okozta gazdasági válság alatt is növelni árbevételét. A tavaly elindított 50 milliárd forintos büki beruházással a társaság úgy alapozza meg az elkövetkező évek növekedését, hogy közben a magyar nemzetgazdaságban betöltött szerepe is erősödni fog.
A magyar leányvállalat éves szinten 6,5 %-os árbevétel-növekedést ért el tavaly, elsődlegesen a gyárak kimagasló teljesítményt nyújtó exporttevékenységének köszönhetően, miközben a magyarországi piacon is bővíteni tudták a forgalmat.
„Az elmúlt esztendő a járványhelyzet kezeléséről szólt, mi pedig mindent megtettünk, hogy biztosítsuk a gyáraink folyamatos üzemeltetését a fogyasztóink élelmiszerellátásának zavartalansága érdekében” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója. A társaság nem pusztán dolgozói egészségéről és anyagi biztonságáról gondoskodott az új koronavírus Magyarországra érkezését követően kialakult vészhelyzetben, de a közösségek támogatásáról sem feledkezett meg – folytatta a szakember, aki szerint a vállalat munkavállalói és a rászorulók támogatására irányuló lépéseik gazdasági szempontból is egyértelműen eredményesek voltak.
Kapcsolódó cikkeink
Önálló vállalkozásba szervezi víz- és prémiumital-üzletágát a Nestlé
A jövő év elejétől globálisan önálló vállalkozásba szervezi víz- és…
Tovább olvasom >150 millió dollárból bővíti a Nestlé USA dél-karolinai üzemét
A projekt keretében a vállalat egy újabb gyártósort telepít az…
Tovább olvasom >Új világkonyhamárkákat vezetett be a Nestlé
Új, nemzetközi gasztronómiai márkákat vezetett be a Nestlé az USA-ban…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >