A világjárvány ellenére is sikeres évet zárt 2020-ban a Nestlé
Részben az állateledel üzletág kimagasló teljesítménye határozta meg a Nestlé cégcsoport 2020-as globális organikus növekedését. Ezen kívül az amerikai piacok és a Nestlé Health Science eredményességének köszönhető az éves szinten 3,6 százalékos bővülés. A kereskedelmi tevékenység operatív haszonkulcsa (trading operating profit margin) éves szinten 210 bázisponttal, 16,9 százalékra emelkedett.
A Nestlé Hungária elsősorban a jól teljesítő exportpiacoknak és gyárai kimagasló teljesítményének köszönhetően tudta a pandémia okozta gazdasági válság alatt is növelni árbevételét. A tavaly elindított 50 milliárd forintos büki beruházással a társaság úgy alapozza meg az elkövetkező évek növekedését, hogy közben a magyar nemzetgazdaságban betöltött szerepe is erősödni fog.
A magyar leányvállalat éves szinten 6,5 %-os árbevétel-növekedést ért el tavaly, elsődlegesen a gyárak kimagasló teljesítményt nyújtó exporttevékenységének köszönhetően, miközben a magyarországi piacon is bővíteni tudták a forgalmat.
„Az elmúlt esztendő a járványhelyzet kezeléséről szólt, mi pedig mindent megtettünk, hogy biztosítsuk a gyáraink folyamatos üzemeltetését a fogyasztóink élelmiszerellátásának zavartalansága érdekében” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója. A társaság nem pusztán dolgozói egészségéről és anyagi biztonságáról gondoskodott az új koronavírus Magyarországra érkezését követően kialakult vészhelyzetben, de a közösségek támogatásáról sem feledkezett meg – folytatta a szakember, aki szerint a vállalat munkavállalói és a rászorulók támogatására irányuló lépéseik gazdasági szempontból is egyértelműen eredményesek voltak.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Felhagy a Nutri-Score használatával a Nestlé Svájcban
Idén nyártól kezdődően fokozatosan szünteti meg a Nutri-Score címke megjelenítését…
Tovább olvasom >Világszerte kapható lesz a Nestlé Sinergity csecsemőtápszere
A Nestlé bejelentette, hogy globálisan bevezeti Sinergity nevű, tudományos kutatásokra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >