A világjárvány ellenére is sikeres évet zárt 2020-ban a Nestlé
Részben az állateledel üzletág kimagasló teljesítménye határozta meg a Nestlé cégcsoport 2020-as globális organikus növekedését. Ezen kívül az amerikai piacok és a Nestlé Health Science eredményességének köszönhető az éves szinten 3,6 százalékos bővülés. A kereskedelmi tevékenység operatív haszonkulcsa (trading operating profit margin) éves szinten 210 bázisponttal, 16,9 százalékra emelkedett.
A Nestlé Hungária elsősorban a jól teljesítő exportpiacoknak és gyárai kimagasló teljesítményének köszönhetően tudta a pandémia okozta gazdasági válság alatt is növelni árbevételét. A tavaly elindított 50 milliárd forintos büki beruházással a társaság úgy alapozza meg az elkövetkező évek növekedését, hogy közben a magyar nemzetgazdaságban betöltött szerepe is erősödni fog.
A magyar leányvállalat éves szinten 6,5 %-os árbevétel-növekedést ért el tavaly, elsődlegesen a gyárak kimagasló teljesítményt nyújtó exporttevékenységének köszönhetően, miközben a magyarországi piacon is bővíteni tudták a forgalmat.
„Az elmúlt esztendő a járványhelyzet kezeléséről szólt, mi pedig mindent megtettünk, hogy biztosítsuk a gyáraink folyamatos üzemeltetését a fogyasztóink élelmiszerellátásának zavartalansága érdekében” – mondta Noszek Péter, a Nestlé Hungária ügyvezető igazgatója. A társaság nem pusztán dolgozói egészségéről és anyagi biztonságáról gondoskodott az új koronavírus Magyarországra érkezését követően kialakult vészhelyzetben, de a közösségek támogatásáról sem feledkezett meg – folytatta a szakember, aki szerint a vállalat munkavállalói és a rászorulók támogatására irányuló lépéseik gazdasági szempontból is egyértelműen eredményesek voltak.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Garden Gourmet Falafel
Megérkezett a Garden Gourmet Falafel! A számos európai országban nagy…
Tovább olvasom >Adattudományi módszerekkel és az AI segítségével azonosít a Nestlé a „klímarezisztens kávécserjéket”
A Nestlé szakértői azt vizsgálják, hogy a fejlett adattudomány és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >A Heineken erős volumennövekedést ért el az első negyedévben
A Heineken, a világ második legnagyobb sörgyártója, az első negyedévben…
Tovább olvasom >