A világ legnagyobb FMCG-cége ajánlott állást a YouTube-sztár hajléktalannak!
Ted Williams az egyik forgalmas út sarkán kéregetett, míg egy autós fel nem fedezte, és a videóját fel nem töltötte a YouTube-ra.
Az egyik ohioi útkereszteződésben ácsorogva koldulta össze a napi betevőre valót, de szerencséjére volt valaki, aki nem csak pár centtel járult hozzá a túléléséhez.
A jótevő meghallotta főhősünk hangját, amely a legprofibb rádiós bemondókéhoz hasonlatos, videót készített róla, és azt feltöltötte a YouTube-ra. Ezeddig – MINDÖSSZE KÉT NAP ALATT!!! – 11,7 millióan nézték meg, és az egyik columbusi rádióállomás máris állást ajánlott neki!
A ma már jólfésült, új ruhákat viselő férfi a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártója, a Kraft Foods makarónijának reklámját forgatta a stúdióban, ami vasárnaptól az amerikai tévékben is látható.
Ted egy korábbi interjúban elmondta, hogy számára nem a hírnév vagy a gazdagság a végcél, hanem egy stabil egzisztenciát szeretne: egy kis lakást szeretne bérelni és egy saját autóra vágyik, amivel munkába járhat. A legfontosabb pedig az, hogy a gyerekei szeressék és számíthassanak rá,93 éves édesanyja pedig büszke legyen a fiára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >