A világ legnagyobb FMCG-cége ajánlott állást a YouTube-sztár hajléktalannak!
Ted Williams az egyik forgalmas út sarkán kéregetett, míg egy autós fel nem fedezte, és a videóját fel nem töltötte a YouTube-ra.
Az egyik ohioi útkereszteződésben ácsorogva koldulta össze a napi betevőre valót, de szerencséjére volt valaki, aki nem csak pár centtel járult hozzá a túléléséhez.
A jótevő meghallotta főhősünk hangját, amely a legprofibb rádiós bemondókéhoz hasonlatos, videót készített róla, és azt feltöltötte a YouTube-ra. Ezeddig – MINDÖSSZE KÉT NAP ALATT!!! – 11,7 millióan nézték meg, és az egyik columbusi rádióállomás máris állást ajánlott neki!
A ma már jólfésült, új ruhákat viselő férfi a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártója, a Kraft Foods makarónijának reklámját forgatta a stúdióban, ami vasárnaptól az amerikai tévékben is látható.
Ted egy korábbi interjúban elmondta, hogy számára nem a hírnév vagy a gazdagság a végcél, hanem egy stabil egzisztenciát szeretne: egy kis lakást szeretne bérelni és egy saját autóra vágyik, amivel munkába járhat. A legfontosabb pedig az, hogy a gyerekei szeressék és számíthassanak rá,93 éves édesanyja pedig büszke legyen a fiára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >