A világ legnagyobb FMCG-cége ajánlott állást a YouTube-sztár hajléktalannak!
Ted Williams az egyik forgalmas út sarkán kéregetett, míg egy autós fel nem fedezte, és a videóját fel nem töltötte a YouTube-ra.
Az egyik ohioi útkereszteződésben ácsorogva koldulta össze a napi betevőre valót, de szerencséjére volt valaki, aki nem csak pár centtel járult hozzá a túléléséhez.
A jótevő meghallotta főhősünk hangját, amely a legprofibb rádiós bemondókéhoz hasonlatos, videót készített róla, és azt feltöltötte a YouTube-ra. Ezeddig – MINDÖSSZE KÉT NAP ALATT!!! – 11,7 millióan nézték meg, és az egyik columbusi rádióállomás máris állást ajánlott neki!
A ma már jólfésült, új ruhákat viselő férfi a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártója, a Kraft Foods makarónijának reklámját forgatta a stúdióban, ami vasárnaptól az amerikai tévékben is látható.
Ted egy korábbi interjúban elmondta, hogy számára nem a hírnév vagy a gazdagság a végcél, hanem egy stabil egzisztenciát szeretne: egy kis lakást szeretne bérelni és egy saját autóra vágyik, amivel munkába járhat. A legfontosabb pedig az, hogy a gyerekei szeressék és számíthassanak rá,93 éves édesanyja pedig büszke legyen a fiára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >