A világ legértékesebb márkái
Az Interbrand ebben az évben is összeállította a világ legértékesebb márkáinak listáját. A top tíz összetétele nem változott sokat, de a fogyasztók az összes céget a bizalom megvonásával büntették a gazdasági válságért.
Az Interbrand tíz éve méri a márkák értékét a vállalatok egy éves teljesítménye alapján. Ezen időszak alatt most először esett a top 100-ba kerülő márkák értéke. Az első két hely sorsa változatlan maradt, eszerint a két legértékesebb márka a Coca-Cola és az IBM.
A top öt összes többi helyezettje veszített értékéből tavalyhoz képest. A Microsoft 4 százalékos visszaeséssel a harmadik, a General Electric pedig 10 százalékos mínusszal a negyedik. A Nokia 3 százalékos visszacsúszással az ötödik helyet érte el.
Nem meglepő, hogy az autógyártókra és a pénzügyi cégekre igen rossz hatással volt az elmúlt év, a legnagyobb zuhanást az olyan cégek élték meg, mint az American Express, amely a 15. helyről a 22. lett.
A leggyorsabb növekedést ismét a Google könyvelhette el, 25 százalékos értékemelkedéssel a keresőóriás a tizedikről a hetedik helyre ugrott – jelenti az AP hírügynökség nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >