A világ legértékesebb márkái
Az Interbrand ebben az évben is összeállította a világ legértékesebb márkáinak listáját. A top tíz összetétele nem változott sokat, de a fogyasztók az összes céget a bizalom megvonásával büntették a gazdasági válságért.
Az Interbrand tíz éve méri a márkák értékét a vállalatok egy éves teljesítménye alapján. Ezen időszak alatt most először esett a top 100-ba kerülő márkák értéke. Az első két hely sorsa változatlan maradt, eszerint a két legértékesebb márka a Coca-Cola és az IBM.
A top öt összes többi helyezettje veszített értékéből tavalyhoz képest. A Microsoft 4 százalékos visszaeséssel a harmadik, a General Electric pedig 10 százalékos mínusszal a negyedik. A Nokia 3 százalékos visszacsúszással az ötödik helyet érte el.
Nem meglepő, hogy az autógyártókra és a pénzügyi cégekre igen rossz hatással volt az elmúlt év, a legnagyobb zuhanást az olyan cégek élték meg, mint az American Express, amely a 15. helyről a 22. lett.
A leggyorsabb növekedést ismét a Google könyvelhette el, 25 százalékos értékemelkedéssel a keresőóriás a tizedikről a hetedik helyre ugrott – jelenti az AP hírügynökség nyomán a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >