A világ fele külföldről is vásárol az Interneten
A PayPal és az IPSOS 31 országában készült fogyasztói felmérése szerint a világ internetes vásárlóinak már 55%-a vásárol külföldi webshopokban, ahonnan leggyakrabban ruhát, cipőt, háztartási elektronikai cikkeket, játékokat és hobbi termékeket rendelnek. A globális fogyasztók fele azért vásárol külföldön, mert az adott termék nem kapható a saját országában, egyharmaduk pedig érdekes helyi terméket keres más országok webáruházaiban. A PayPal és a IPSOS piackutató közzétette a PayPal Cross-Border Consumer Research 2018 című nemzetközi felmérésének eredményeit.
– A PayPal-nél egyértelműen tapasztaljuk a nemzetközi e-kereskedelmi forgalom folyamatos bővülését, platformunkon a kapcsolódó kifizetések összmennyisége 49%-kal nőtt a 2016 első negyedéve és 2018 első negyedéve közötti időszakban. Ennek megfelelően minden növekedni kívánó vállalkozást arra bátorítunk, hogy tegye meg a szükséges lépéseket és nyisson a nemzetközi vásárlóközönség felé – mondta el Marcin Glogowski, a PayPal közép- és kelet-európai régióért felelős ügyvezető igazgatója. – A magyarországi PayPal partnerkereskedők számára az elmúlt egy évben a legdinamikusabban növekvő piacok Svájc, Lengyelország, Kína, Németország és Törökország voltak. //
Kapcsolódó cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 éve nyújt érdemi segítséget az Európai Fogyasztói Központok Hálózata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A spórolás miatt csökken az éttermi forgalom az Egyesült Államokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A legszebb pillanatokért igazán megéri – különleges kampányt indított a Lidl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H: a középkorúak még mindig 20 százalékos inflációt éreznek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

