A világ 30 legjobb munkaadója között a ROSSMANN
Közzétette a világ legjobb munkaadóinak új listáját a Forbes amerikai üzleti magazin. A ROSSMANN a 2021-ben elért kiváló 44. helyezéséhez képest 18 helyet javítva 2022-ben a 26. helyen végzett.

A magyar leányvállalat tavaly nyert Kincentric Legjobb Munkahely díjat
A listán összesen 800 cég képviselteti magát, köztük 91 németországi. A „Kis- és nagykereskedelem” kategóriában a ROSSMANN nemzetközi összehasonlításban harmadik helyezést érte el, sőt a legjobb helyezést német kiskereskedőként (DM: 79. hely, Müller: 537, Schwarz Group: 391, Rewe Group: 553, Aldi Nord: 373). Az anonim felmérésben 58 ország 150 000 teljes és részmunkaidős alkalmazottja vett részt, akiket többek között megkérdezték, hogy ajánlanák-e munkaadójukat barátaiknak, ismerőseiknek. Az imázst, a tehetségfejlesztést, a nemek közötti egyenlőséget és a társadalmi felelősségvállalást is értékelték.
„Különösen büszkék vagyunk az idei helyezésre, és csak egyet mondhatok: köszönöm! Köszönjük ezt az erős közösséget, a ROSSMANN-os összetartásunkat és munkatársaink fáradhatatlan munkáját – pontosan ez tesz bennünket sikeressé”
– mondta el Raoul Roßmann ügyvezető tulajdonos.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét itt a Baba Kuponhét a Rossmannál – 10% kedvezmény minden babatermékre Rossmann+ tagoknak
A Rossmann elkötelezetten támogatja a családokat és a kisgyermekes szülőket…
Tovább olvasom >Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >Két új felsővezető a Rossmann-nál
A Rossmann Magyarország felsővezetői csapatának bővítésével új lendületet kap a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egymillióval nőhet a lakossági klímák száma Magyarországon – így válasszunk okosan
A háztartási klímaberendezések száma két évtized alatt megtízszereződött Magyarországon, jelenleg…
Tovább olvasom >Megháromszorozza területét a HGL a HelloParks Maglód megaparkban
Újabb 10 ezer négyzetméter területre írt alá bérleti szerződést a…
Tovább olvasom >Rekordmélyre zuhant az innováció a spanyol FMCG-piacon
Spanyolországban 15 év alatt 48%-kal esett vissza az új termékek…
Tovább olvasom >