A vidék jövője a COOP jövője
A COOP Csoport jövője és a magyar vidék jövője szorosan összekapcsolódik: csak a vidéki munkahelyek megtartásával, az élelmiszergazdaság erősítésével, termelő, feldolgozó és kereskedő szoros együttműködésével képzelhető el a fejlődés. A napi másfél millió vásárlót kiszolgáló, magyar tulajdonú üzletlánc egyben a legnagyobb kistelepülési foglalkoztatónak és a magyar termelők egyik legnagyobb partnerének számít.
A CO-OP Hungary Zrt. a magyar élelmiszeripar teljesítményének elismeréséért, a kiváló hazai termékek még nagyobb megbecsüléséért rendezi meg 2006 óta minden év szeptemberében a Coop Rallyt, amelyhez – az esemény célkitűzésével egyetértve – a COOP Gazdasági Csoport üzleti partnerei és szinte a teljes hazai feldolgozószektor csatlakozik, függetlenül attól, hogy magyar terméket, hazai terméket vagy hazai feldolgozású terméket gyártanak, illetve forgalmaznak.
A COOP Csoport korrekt kapcsolata a hazai élelmiszer megtermelőivel és feldolgozóival régi időkre nyúlik vissza. A COOP Üzletlánc több évtizedes jelenléte révén a magyar élelmiszer-gazdaság, a magyar termelők és feldolgozók legrégebbi partnere, már akkor részt vett a termeltetésben, a kiváló magyar élelmiszer vásárlókhoz való eljuttatásában, amikor mai kereskedelmi versenytársai még nem voltak az országban. A teljes egészében magyar tulajdonban lévő üzletlánc felelősen működő vállalatként, elfogadott üzletpolitikája alapján több mint 80 százalékban Magyarországon előállított termékeket forgalmaz közel 3000 boltjának polcain. Az ország legrégebbi kereskedelmi hálózatának létérdeke, hogy a magyar termelők stabil alapot jelentsenek működéséhez, hogy a feldolgozók hazai alapanyagok felhasználásával, magyar munkaerő bevonásával minél több hazai terméket állítsanak elő.
Kiterjedt hálózatának köszönhetően a COOP cégcsoport összesen 700 kis- és középvállalkozást számlál, az üzletlánc által foglalkoztatottak száma meghaladja a 30 ezer főt, ezzel az üzletlánc vitathatatlanul az ország egyik legnagyobb kistelepülési foglalkoztatójának számít. Ezekben a térségekben a COOP nem csupán a termelők kizárólagos partnere, hanem a helyi lakosok egyedüli lehetősége a mindennapi cikkek megvásárlására.
A COOP Csoport ezért különleges felelősséget érez napi mintegy másfél millió vásárlójáért, akiket egyenletesen jó minőségű, biztonságos és kedvező árú, változatos termékkínálattal kell folyamatosan ellátnia.
Köszönhetően az időben megtett gazdasági intézkedéseknek, és a folyamatos fejlődés iránti elkötelezettségnek, a vállalatcsoport meg tudta erősíteni pozícióját, és az elmúlt években is tovább fejlődött. A közelmúltban is számtalan boltját felújította, újakat nyitott és vásárolt. A fejlődés mértékét mutatja, hogy amellett, hogy két új régió is integrálódott a kötelékébe, a társaság informatikai fejlesztése is folytatódott, jelenleg már 1600 boltot csatlakoztattak a központi rendszerhez. A Csoport tavalyi árbevétele 550 milliárd forint volt, amely 20 milliárddal haladja meg az előző évit.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar libatollal tör be a globális piacra a GUVET high fashion ruházati márka
Stratégiai megállapodást jelentett be december 3-án Budapesten az FBZ Hungária,…
Tovább olvasom >A PENNY üzletekben még december 24-én is vásárolhatunk
A PENNY Magyarország számára fontos, hogy vásárlóinak az ünnepek alatt…
Tovább olvasom >A Lidl rengeteg terméket kínál olcsóbban, mint tavaly
A Lidl Magyarország csak novemberben már több mint 600 terméket…
Tovább olvasom >