A vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni karácsonykor a gyorsabb szállításért
Az idén az emberek a korábbinál hamarabb elkezdték intézni karácsonyi bevásárlásaikat, az Oracle Retail fogyasztói kutatása szerint a vevők 14 százaléka többet is hajlandó fizetni a gyorsabb vagy garantált szállításért, mások pedig, 29 százalékuk, a kényelmesebb módját választják az ajándékozásnak és ajándékkártyát vesznek konkrét tárgyak helyett.
Mike Webster, az Oracle Retail vezető alelnöke és általános igazgatója a közlemény szerint hangsúlyozta, a fogyasztók továbbra is az alapján értékelik majd a kiskereskedőket, hogy képesek-e teljesíteni kívánságlistájukat az ünnepi szezonban.
A elemzés szerint az európaiak 39 százaléka már megkezdte az ünnepi vásárlást, és a válaszadók 64 százaléka házhoz szállíttatja majd az ajándékokat. Több mint 60 százalékuk úgy véli, nagyon fontos a szállítási részletes nyomon követése, mivel így biztos lehet abban, hogy időben megérkezik a rendelt áru.
A vevők 36 százaléka szerint elsősorban a gyors szállítás határozza meg, hogy kitől rendelnek, leginkább készletről, mert 27 százalékuk már azelőtt másik eladót választ, mielőtt a kiskereskedő újra feltöltené a készleteket.
A felmérés szerint a vevői lista élén az ajándékkártyák állnak, mivel a nők és az idősebbek 30-34 százaléka is azt mondta, hogy leginkább ezt szeretne kapni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A FedEx a vártnál nagyobb negyedéves bevételről és korrigált nyereségről jelentett
Az amerikai FedEx Corp., a világ egyik legnagyobb szállítási és…
Tovább olvasom >A jövő szállítmányozása: új fejlesztés a P&G ellátási láncában – nemcsak hatékonyabb, fenntarthatóbb is
Új ellátási lánc módszert kezdett tesztelni a Procter & Gamble:…
Tovább olvasom >Amcor: kávévásárláskor a csomagolás és újrahasznosíthatóság is fontos
Egy az Amcor által végzett kutatásból kiderült, hogy az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >