A versenyhivatal eljárást indított a Regenera ital gyártójával és forgalmazójával szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálatot indított a Regenera revitalizáló és másnaposság elleni ital gyártójával és forgalmazójával, az SSHS Group Kft.-vel, valamint a Regenera Hungary Kft.-vel szemben, mert reklámjaik vélhetően megtévesztették a fogyasztókat – közölte a GVH csütörtökön az MTI-vel.

Vizsgálják a gyártó reklámjait
A közlemény szerint a versenyhivatal úgy véli, hogy a cégek országos tévéreklámokban, illetve az interneten az üdítőitalt olyan egészségre ható állításokkal népszerűsítették, amelyek valószínűsíthetően nem felelnek meg az élelmiszerekre irányadó ágazati szabályoknak.
Hozzátették: az élelmiszer-reklámozásra vonatkozó rendelkezések áthágásával a két cég feltehetően megtévesztette a fogyasztókat a termék egészségre gyakorolt hatásait illetően.
A versenyfelügyeleti eljárás megindítása nem jelenti azt, hogy a vállalkozás a szabályok megsértését ténylegesen elkövette, a tények tisztázására három hónap áll a cégek rendelkezésére – közölték.
Kapcsolódó cikkeink
A GVH versenyfelügyeleti eljárást indított a Ryanairrel szemben
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Ryanairrel szemben,…
Tovább olvasom >Újabb vizsgálatot indított a GVH a Booking.com szállásfoglaló platform ellen
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Booking.com B.V…
Tovább olvasom >Az NKFH határozottan fellépett a forgalomból élelmiszer-hamisítás miatt kivont kamu zsírpusztító szereket forgalmazó influenszer ellen
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) határozott lépéseket tett…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >