A vásárlókért újított a Tesco Budaörsön és Csepelen
A vásárlói igényeket szem előtt tartva a Tesco megújította budaörsi és csepeli áruházát. Az átalakítás során az üzletek nemcsak új dizájnt kaptak, de a vásárlói tér optimalizálásával mostantól a bevásárlás is kényelmesebb lesz. A felújítás során több részleg is új bútorzatot kapott, megújultak az önkiszolgáló kasszák, sőt, ősszel mindkét áruházba új bérlők is költöznek.
A közelmúltban felújított kecskeméti és nyíregyházi áruház után két újabb üzletét alakította át a Tesco. Az áruházlánc budaörsi és csepeli üzleteinek megújítása során is a vásárlói igényeket vette figyelembe: mind a bútorzatok kicserélése, mind az egyes áruházkészletek áthelyezése során arra koncentrált, hogy vásárlói számára kényelmesebb és könnyebb legyen a bevásárlás.
Budaörsön a felújítás során az összes szárazáru termék egy helyre került. Áthelyezték a ruházati osztályt is, hogy a vásárlók nagyobb területen válogathassanak a divatos ruhaneműk és otthoni kiegészítők között. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében pedig a vevőszolgálati pultokat is átalakították. Mindezek mellett a vásárlói igényeknek megfelelően újabb márkákkal színesedik majd a bérlők listája: ősszel a Rossmann és a Reserved is megnyitja kapuit a budaörsi Tescóban.
A csepeli áruházban teljesen új frissáru pultok, önkiszolgáló hűtőpultok, valamint új pékség és zöldség eszközök várják a vásárlókat. A budaörsi áruházhoz hasonlóan itt is átalakult a ruházati részleg, a vevőszolgálati pult, valamint az önkiszolgáló kassza dizájnja is. A csepeli üzlet új üvegvisszaváltó helyiséggel és bútorokkal bővült, teljes külső és belső festést kapott, valamint a vásárlói mosdók is teljes felújításon estek át. Ahogy Budaörsön, ősszel Csepelen is újabb üzletek nyitnak az áruházban: a JYSK, a dm és a Fressnapf mellett a KIK is beköltözik a Tescóba.
A megújult budaörsi áruház június 7-től várja a vásárlókat, míg a csepeli üzletben május 17-től élvezhetik a vásárlók a felújítás eredményeit.
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Új tananyagot fejlesztett a kereskedelmi képzőhelyek számára az Oktatási Hivatal a Tesco közreműködésével
A kereskedelem teljes spektrumát felölelő, államilag akkreditált, új tananyagot fejlesztett…
Tovább olvasom >Népszerűek a szupermarket-tartalmak a TikTokon
A TikTok rövid, szórakoztató videói egyre népszerűbb marketingeszközzé válnak az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mire költenek a magyar fiatalok? – 5,4 milliárd táplálékkiegészítőkre, utazásra és telefonra
Egymilliárdos mérföldkőhöz érkezett az egyik legsikeresebb magyar startup, a Diverzum.…
Tovább olvasom >A fiatalok egyre tudatosabbak a bőrápolás terén
A Helia-D reprezentatív kutatása szerint a 20-39 éves magyar nők…
Tovább olvasom >Magyarország legkedveltebb hot-dogja: a MOL Fresh Corner hot-dog!
A MOL Fresh Corner hot-dogja immár hivatalosan is Magyarország legkedveltebb…
Tovább olvasom >