A vásárlókért újított a Tesco Budaörsön és Csepelen
A vásárlói igényeket szem előtt tartva a Tesco megújította budaörsi és csepeli áruházát. Az átalakítás során az üzletek nemcsak új dizájnt kaptak, de a vásárlói tér optimalizálásával mostantól a bevásárlás is kényelmesebb lesz. A felújítás során több részleg is új bútorzatot kapott, megújultak az önkiszolgáló kasszák, sőt, ősszel mindkét áruházba új bérlők is költöznek.
A közelmúltban felújított kecskeméti és nyíregyházi áruház után két újabb üzletét alakította át a Tesco. Az áruházlánc budaörsi és csepeli üzleteinek megújítása során is a vásárlói igényeket vette figyelembe: mind a bútorzatok kicserélése, mind az egyes áruházkészletek áthelyezése során arra koncentrált, hogy vásárlói számára kényelmesebb és könnyebb legyen a bevásárlás.
Budaörsön a felújítás során az összes szárazáru termék egy helyre került. Áthelyezték a ruházati osztályt is, hogy a vásárlók nagyobb területen válogathassanak a divatos ruhaneműk és otthoni kiegészítők között. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében pedig a vevőszolgálati pultokat is átalakították. Mindezek mellett a vásárlói igényeknek megfelelően újabb márkákkal színesedik majd a bérlők listája: ősszel a Rossmann és a Reserved is megnyitja kapuit a budaörsi Tescóban.
A csepeli áruházban teljesen új frissáru pultok, önkiszolgáló hűtőpultok, valamint új pékség és zöldség eszközök várják a vásárlókat. A budaörsi áruházhoz hasonlóan itt is átalakult a ruházati részleg, a vevőszolgálati pult, valamint az önkiszolgáló kassza dizájnja is. A csepeli üzlet új üvegvisszaváltó helyiséggel és bútorokkal bővült, teljes külső és belső festést kapott, valamint a vásárlói mosdók is teljes felújításon estek át. Ahogy Budaörsön, ősszel Csepelen is újabb üzletek nyitnak az áruházban: a JYSK, a dm és a Fressnapf mellett a KIK is beköltözik a Tescóba.
A megújult budaörsi áruház június 7-től várja a vásárlókat, míg a csepeli üzletben május 17-től élvezhetik a vásárlók a felújítás eredményeit.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >„Ha ez így folytatódik, eltűnnek az akciók” – interjú Pálinkás Zsolttal, a Tesco Magyarország vezérigazgatójával
2025 tavaszán a hazai élelmiszer-kiskereskedelem egyik legfontosabb szereplőjét, a Tescót…
Tovább olvasom >Padlóra viszi a drogériatermékek árait a Tesco
Több mint 150 már eddig is garantáltan alacsony árú háztartási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >