A vásárlók továbbra is a nagyméretű kiszereléseket választják
Az amerikaiak 58%-nak komoly gondot okoznak az egyre növekvő élelmiszerárak. A gyártók és kereskedők a növekvő alapanyagárakat és dráguló termelési költségeket más-más stratégiával ellensúlyozzák.
A Nielsen helyi kutatása azt
vizsgálta, hogy a vásárlók az
árcsökkentés melyik módját tartják
legszimpatikusabbnak. A felmérésből kiderült,
hogy az amerikai fogyasztók csaknem fele (47%) továbbra
is arra buzdítja a gyártókat, hogy kedvezőáru
nagy kiszereléseket forgalmazzanak. A vásárlók
alig 17%-a gondolja úgy, hogy a kisebb kiszerelés
teheti olcsóbbá a termékeket. A válaszadók
9%-a úgy stabilizálná az árakat, hogy
közben a csökkentené a kiszerelés nagyságán.
A lehetséges megoldások között szerepelt az
is, hogy a cégek gyártsanak kevésbé jó
minőségű termékeket és így kerüljék
el a további áremeléseket, de ezt a vásárlók
csupán 4%-a tartotta jó stratégiának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >