A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek új üzletek lehetséges helyszíneinek kiválasztásában. A legtöbb javaslatot kapott területek bekerülhetnek a diszkontlánc terjeszkedési terveibe.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az ALDI jelenleg több mint 1050 üzlettel rendelkezik az Egyesült Királyságban, és célja, hogy hosszú távon 1500 fölé növelje a hálózatában működő boltok számát. A közeljövőben több új diszkontüzlet nyílik például Kent, Sussex és Surrey megyék városaiban.
Nem ez az első ilyen akciója a német láncnak – egy tavalyi hasonló megkérdezés alkalmával a vásárlók főként londoni, manchesteri és derbyshire-i helyszíneket javasoltak.
Az ALDI 2025. június 8-ig várja a vásárlóktól az új lokációkra vonatkozó javaslatokat a NextNewStore@aldi.co.uk e-mail-címen, a város nevének megjelölésével a tárgymezőben. Az eredményeket még az év folyamán közzéteszi a kereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Öt év alatt 60%-os növekedést ért el az Aldi Spanyolországban
Az Aldi Nord az elmúlt öt év leggyorsabban növekvő élelmiszerláncává…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >