A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek új üzletek lehetséges helyszíneinek kiválasztásában. A legtöbb javaslatot kapott területek bekerülhetnek a diszkontlánc terjeszkedési terveibe.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az ALDI jelenleg több mint 1050 üzlettel rendelkezik az Egyesült Királyságban, és célja, hogy hosszú távon 1500 fölé növelje a hálózatában működő boltok számát. A közeljövőben több új diszkontüzlet nyílik például Kent, Sussex és Surrey megyék városaiban.
Nem ez az első ilyen akciója a német láncnak – egy tavalyi hasonló megkérdezés alkalmával a vásárlók főként londoni, manchesteri és derbyshire-i helyszíneket javasoltak.
Az ALDI 2025. június 8-ig várja a vásárlóktól az új lokációkra vonatkozó javaslatokat a NextNewStore@aldi.co.uk e-mail-címen, a város nevének megjelölésével a tárgymezőben. Az eredményeket még az év folyamán közzéteszi a kereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Queen szénsavas üdítőital termékcsalád
A megújult Queen szénsavas üdítőital-termékcsalád kizárólag cukorral készül, 0% édesítőszert tartalmaz.…
Tovább olvasom >A marketing és kereskedelmi terület változó viszonya
Az elmúlt félévben alkalmam volt részt venni egy nemzetközi díj…
Tovább olvasom >Megnyitotta 3000. európai üzletét az Action Olaszországban
Mérföldkőhöz érkezett az európai non-food diszkontlánc, az Action: megnyitotta 3000.…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH gyorselemzés: Erős számokat produkált áprilisban a kiskereskedelem
A kiskereskedelmi forgalom áprilisban 5,0%-kal bővült éves szinten, ami meghaladja…
Tovább olvasom >Export vezérelte növekedés az élelmiszeriparban – Az Univer és a MIRELITE MIRSA 2024-es üzleti eredményei
2024-ben két meghatározó magyar élelmiszeripari szereplő, az Univer Product Zrt.…
Tovább olvasom >Egyre erősebb ellenszélben a magyar gazdaság
Hiába az élénkülő fogyasztás, a kedvezőtlen külső környezet miatt a…
Tovább olvasom >