A vásárlók bevonásával keres új üzlethelyszíneket a brit ALDI
Az ALDI az Egyesült Királyságban élő vásárlókat kéri, hogy segítsenek új üzletek lehetséges helyszíneinek kiválasztásában. A legtöbb javaslatot kapott területek bekerülhetnek a diszkontlánc terjeszkedési terveibe.
A cikk a Trade magazin 2025/6-7. lapszámában olvasható.
Az ALDI jelenleg több mint 1050 üzlettel rendelkezik az Egyesült Királyságban, és célja, hogy hosszú távon 1500 fölé növelje a hálózatában működő boltok számát. A közeljövőben több új diszkontüzlet nyílik például Kent, Sussex és Surrey megyék városaiban.
Nem ez az első ilyen akciója a német láncnak – egy tavalyi hasonló megkérdezés alkalmával a vásárlók főként londoni, manchesteri és derbyshire-i helyszíneket javasoltak.
Az ALDI 2025. június 8-ig várja a vásárlóktól az új lokációkra vonatkozó javaslatokat a NextNewStore@aldi.co.uk e-mail-címen, a város nevének megjelölésével a tárgymezőben. Az eredményeket még az év folyamán közzéteszi a kereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
BP benzinkutakon nyit boltokat a DIA Spanyolországban
A spanyolországi DIA szupermarketlánc és a BP együttműködésének köszönhetően egy…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf: „Az is törzsvendég, aki évente egyszer jut el hozzánk”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Mi kell ahhoz, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >