A vásárló otthont, a Praktiker vevőkapcsolatokat épít
Konkrét számok tükrében vázolja a mesterséges intelligencia alapú eszközök forgalomra gyakorolt hatását a DIY szegmens egyik legmeghatározóbb hazai szereplője, a Praktiker a március 7-i Microsoft Retail Day konferencián.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/03/Hallgat-La%CC%81szlo%CC%81-Praktiker.jpg)
Hallgat László, Praktiker
Hallgat László webshop vezető előadásában részletesen bemutatja a Prefixbox intelligens kereső megoldását, valamint a Talk-A-Bot chatbot használatának előnyeit. A szakember szerint a digitalizációt alapvetően nem a legújabb technológiák, hanem maga a megváltozott gondolkodásmód hajtja.
– A Praktiker számára ezért is kiemelten fontos, hogy megismerje a vásárlói igényeket, képes legyen azokat kielégíteni, valamint gyorsan reagáljon a változásaikra. És mindezt személyre szabottan. E komplex folyamat sikeres megvalósítása a ma már mindenki számára elérhető öntanuló, mesterséges intelligencián alapuló rendszerek nélkül pedig elképzelhetetlen – hangsúlyozza.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >Komoly versenytársat kapott az e-commerce terén az eMAG és az Alza
A Pepita Group Zrt. kiváló eredményeket ért el az év…
Tovább olvasom >Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >