A vásárló otthont, a Praktiker vevőkapcsolatokat épít
Konkrét számok tükrében vázolja a mesterséges intelligencia alapú eszközök forgalomra gyakorolt hatását a DIY szegmens egyik legmeghatározóbb hazai szereplője, a Praktiker a március 7-i Microsoft Retail Day konferencián.
Hallgat László webshop vezető előadásában részletesen bemutatja a Prefixbox intelligens kereső megoldását, valamint a Talk-A-Bot chatbot használatának előnyeit. A szakember szerint a digitalizációt alapvetően nem a legújabb technológiák, hanem maga a megváltozott gondolkodásmód hajtja.
– A Praktiker számára ezért is kiemelten fontos, hogy megismerje a vásárlói igényeket, képes legyen azokat kielégíteni, valamint gyorsan reagáljon a változásaikra. És mindezt személyre szabottan. E komplex folyamat sikeres megvalósítása a ma már mindenki számára elérhető öntanuló, mesterséges intelligencián alapuló rendszerek nélkül pedig elképzelhetetlen – hangsúlyozza.
Március 7-én, Magyarországon első alkalommal kerül megrendezésre a Microsoft Retail Day. A szoftvervállalat saját szervezésű konferenciájának központi témáját a kereskedelemben egyre hangsúlyosabb, mesterséges intelligenciát is tartalmazó, digitális megoldások adják. A rendezvény célja, hogy konkrét példákon keresztül bemutassa azokat a Microsoft-alapú fejlesztéseket és eszközöket, amelyek a digitalizáció korának vásárlói igényeit is szem előtt tartva, hatékonyan támogatják az offline és online értékesítést.
A szakmai napon egyéni és páros prezentációk sora váltja majd egymást, felvonultatva a legkülönfélébb hazai és külföldi fejlesztéseket.
A konferencia együttműködő partnereként a szakmai előadásokat a Trade magazin moderálja, mely az FMCG piac első számú retail szaklapjaként maga is kiemelt figyelmet fordít a hazai és külföldi retail fejlesztésekre, valamint a digitalizáció és a vásárlói élmény aktuális és jövőbe mutató kérdéseire.
További információ: https://www.microsoftevents.com/profile/6217181
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >Látszik a fény az alagút végén
Végre látni a fényt az alagút végén: az inflációs ráták…
Tovább olvasom >Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >