A vásárlás személyes aspektusai a fiatalok szemszögéből

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 09. 30. 10:58

Mindennapjainkhoz hozzátartozik, hogy adunk-veszünk, beszerzünk, vételezünk, shoppingolunk. Újonnan vagy használtan, online vagy személyesen, alkuval vagy anélkül.

A vasarlas szemelyes aspektusai a fiatalok szemszogebol

A témáról a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum és a Múzeumok és Látogatók Alapítvány a CETAID projekt keretében szervezett,Vásárolunk című közös kiállítása október 27-ig tekinthető meg az MKVM-ben.A gimnazista diákok bevonásával összeállított kiállítás a vásárlás különféle személyes aspektusait mutatja be a fiatalok szemszögéből. Kérdéseket vetnek fel, véleményt formálnak, humorizálnak, de mindenhol bemutatják az „emberi oldalt”.

A látogatók a Múzeumok Őszi Fesztiválja alatt rendszeres vezetéseken is találkozhatnak az alkotókkal.

Kapcsolódó cikkeink