A vásárlás személyes aspektusai a fiatalok szemszögéből
Mindennapjainkhoz hozzátartozik, hogy adunk-veszünk, beszerzünk, vételezünk, shoppingolunk. Újonnan vagy használtan, online vagy személyesen, alkuval vagy anélkül.
A témáról a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum és a Múzeumok és Látogatók Alapítvány a CETAID projekt keretében szervezett,Vásárolunk című közös kiállítása október 27-ig tekinthető meg az MKVM-ben.A gimnazista diákok bevonásával összeállított kiállítás a vásárlás különféle személyes aspektusait mutatja be a fiatalok szemszögéből. Kérdéseket vetnek fel, véleményt formálnak, humorizálnak, de mindenhol bemutatják az „emberi oldalt”.
A látogatók a Múzeumok Őszi Fesztiválja alatt rendszeres vezetéseken is találkozhatnak az alkotókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mi a bioélelmiszerek realitása a közétkeztetésben?
A Magyar Biokultúra Szövetség a bioélelmiszerek közétkeztetésbe kerüléséért indított aláírásgyűjtése…
Tovább olvasom >Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves összevetésben
Májusban 7 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában éves…
Tovább olvasom >Nagybevásárlás az építkezés szünetében – A nap képe
„Visszamegyek, de előtte még otthon le kell borítanom a cuccot.”…
Tovább olvasom >