A vásárlás személyes aspektusai a fiatalok szemszögéből
Mindennapjainkhoz hozzátartozik, hogy adunk-veszünk, beszerzünk, vételezünk, shoppingolunk. Újonnan vagy használtan, online vagy személyesen, alkuval vagy anélkül.
A témáról a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum és a Múzeumok és Látogatók Alapítvány a CETAID projekt keretében szervezett,Vásárolunk című közös kiállítása október 27-ig tekinthető meg az MKVM-ben.A gimnazista diákok bevonásával összeállított kiállítás a vásárlás különféle személyes aspektusait mutatja be a fiatalok szemszögéből. Kérdéseket vetnek fel, véleményt formálnak, humorizálnak, de mindenhol bemutatják az „emberi oldalt”.
A látogatók a Múzeumok Őszi Fesztiválja alatt rendszeres vezetéseken is találkozhatnak az alkotókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >