A vásárlás személyes aspektusai a fiatalok szemszögéből
Mindennapjainkhoz hozzátartozik, hogy adunk-veszünk, beszerzünk, vételezünk, shoppingolunk. Újonnan vagy használtan, online vagy személyesen, alkuval vagy anélkül.
A témáról a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum és a Múzeumok és Látogatók Alapítvány a CETAID projekt keretében szervezett,Vásárolunk című közös kiállítása október 27-ig tekinthető meg az MKVM-ben.A gimnazista diákok bevonásával összeállított kiállítás a vásárlás különféle személyes aspektusait mutatja be a fiatalok szemszögéből. Kérdéseket vetnek fel, véleményt formálnak, humorizálnak, de mindenhol bemutatják az „emberi oldalt”.
A látogatók a Múzeumok Őszi Fesztiválja alatt rendszeres vezetéseken is találkozhatnak az alkotókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >