A vásárlás személyes aspektusai a fiatalok szemszögéből
Mindennapjainkhoz hozzátartozik, hogy adunk-veszünk, beszerzünk, vételezünk, shoppingolunk. Újonnan vagy használtan, online vagy személyesen, alkuval vagy anélkül.
A témáról a Magyar Kereskedelmi és Vendéglátóipari Múzeum és a Múzeumok és Látogatók Alapítvány a CETAID projekt keretében szervezett,Vásárolunk című közös kiállítása október 27-ig tekinthető meg az MKVM-ben.A gimnazista diákok bevonásával összeállított kiállítás a vásárlás különféle személyes aspektusait mutatja be a fiatalok szemszögéből. Kérdéseket vetnek fel, véleményt formálnak, humorizálnak, de mindenhol bemutatják az „emberi oldalt”.
A látogatók a Múzeumok Őszi Fesztiválja alatt rendszeres vezetéseken is találkozhatnak az alkotókkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >