A vártnál több lett a Hungexpo árbevétele tavaly
A Hungexpo Zrt. tavalyi árbevétele 2,9 milliárd forint volt, kevesebb az előző évi 3,05 milliárd forintnál, de 15 százalékkal több a vártnál – mondta Ganczer Gábor vezérigazgató pénteken sajtótájékoztatón Budapesten.
Az árbevétel csökkenésének oka, hogy a páros évek – az OMÉK kiállítás elmaradása miatt – mindig rosszabbak, mint a páratlanok – tette hozzá.
A cég árbevételének 71 százaléka származott saját kiállításokból tavaly, szemben az egy évvel korábbi 64 százalékkal. Az árbevétel többi része a vendég-rendezvényekből és a konferenciákból származott.
A vásárvárosba tavaly 500 ezren látogattak ki, a 2 ezer kiállító pedig összesen több mint 100 ezer négyzetmétert bérelt – ismertette Ganczer Gábor.
Az MTI kérdésére elmondta, idei árbevételét 3 milliárd forint fölé, a 2013. évinél többre tervezi a Hungexpo.
Akárcsak tavaly, az Agromashexpo lesz az idén is a legnagyobb kiállítás.
Az idén 20 kiállítást rendez a Hungexpo. A nagyobbak közé tartozik a február végi Utazás, az áprilisi építőipari Construma, továbbá az októberi autóbeszállítói Automotive kiállítás.
Az idei rendezvények közül az ENSZ nemzetközi telekom konferenciáját emelte ki a vezérigazgató. Erre 6 ezren érkeznek októberben a vásárvárosba. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Randstad: az FMCG és a HORECA szektor a legbizakodóbb árbevétel emelkedés terén
A megkérdezett magyarországi vállalatok 50 százaléka nettó árbevételének emelkedésére számít…
Tovább olvasom >Az aszályok ellenére is uniós élbolyban a hazai agrárium termelékenységének növekedése
Az utóbbi évek természeti káreseményei mellett is a magyar mezőgazdaság…
Tovább olvasom >Megszületett a döntés: elmarad a januári AgrárgépShow kiállítás
A hazai piaci folyamatok és a nemzetközi trendek alakulása miatt,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >