A vártnál több lett a Hungexpo árbevétele tavaly
A Hungexpo Zrt. tavalyi árbevétele 2,9 milliárd forint volt, kevesebb az előző évi 3,05 milliárd forintnál, de 15 százalékkal több a vártnál – mondta Ganczer Gábor vezérigazgató pénteken sajtótájékoztatón Budapesten.
Az árbevétel csökkenésének oka, hogy a páros évek – az OMÉK kiállítás elmaradása miatt – mindig rosszabbak, mint a páratlanok – tette hozzá.
A cég árbevételének 71 százaléka származott saját kiállításokból tavaly, szemben az egy évvel korábbi 64 százalékkal. Az árbevétel többi része a vendég-rendezvényekből és a konferenciákból származott.
A vásárvárosba tavaly 500 ezren látogattak ki, a 2 ezer kiállító pedig összesen több mint 100 ezer négyzetmétert bérelt – ismertette Ganczer Gábor.
Az MTI kérdésére elmondta, idei árbevételét 3 milliárd forint fölé, a 2013. évinél többre tervezi a Hungexpo.
Akárcsak tavaly, az Agromashexpo lesz az idén is a legnagyobb kiállítás.
Az idén 20 kiállítást rendez a Hungexpo. A nagyobbak közé tartozik a február végi Utazás, az áprilisi építőipari Construma, továbbá az októberi autóbeszállítói Automotive kiállítás.
Az idei rendezvények közül az ENSZ nemzetközi telekom konferenciáját emelte ki a vezérigazgató. Erre 6 ezren érkeznek októberben a vásárvárosba. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő árbevétel mellett is javuló eredmények: nehéz év után stabilizálódik az Alföldi Tej Kft.
Lélegzethez jutott az Alföldi Tej Kft. 2024-ben: bár a vállalat…
Tovább olvasom >OMÉK 2025 – Visszatér Magyarország legnagyobb agrárünnepe!
Hagyomány és innováció kéz a kézben jár – ez is…
Tovább olvasom >Aranykorukat élik a magyar-amerikai agrárdiplomáciai kapcsolatok
A magyar-amerikai kétoldalú kapcsolatok egyre csak erősödnek, legyen szó politikáról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >A H&M megérzi a kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés hatásait
A kereskedelmi háború és az ázsiai keresletcsökkenés negatívan hat a…
Tovább olvasom >Túlad a Cinzanón és a Frattinin a Campari
Az olasz Campari csoport eladja két ismert márkáját, a Cinzano…
Tovább olvasom >