A vártnál jóval nagyobb mértékben nőtt a szeptemberi kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban
Szeptemberben a vártnál nagyobb, három hónapja a legnagyobb mértékben nőtt a kiskereskedelmi forgalom az előző havihoz képest az Egyesült Államokban a washingtoni kereskedelmi minisztérium statisztikai intézete, a Census Bureau pénteki jelentése alapján.
Szeptemberben szezonális és naptári kiigazítással az előző havihoz képest 1,9 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom az Egyesült Államokban a várt 0,7 százalékos növekedés helyett és az augusztusi 0,6 százalékos havi növekedés után.
A kiskereskedelmi forgalom szeptemberben már sorban az ötödik hónapja nőtt az Egyesült Államokban.
A legnagyobb mértékben a ruházati cikkek értékesítése nőtt, 11 százalékkal, valamint a személygépkocsiké 4 százalékkal.
A személygépkocsik, üzemanyagok, építőanyagok és élelmezési szolgáltatások nélkül a kiskereskedelmi forgalom 1,4 százalékkal nőtt a várt 0,2 százalékos növekedés helyett és az augusztusi 0,3 százalékos havi csökkenés után.
Az egy évvel korábbit 5,40 százalékkal haladta meg a szeptemberi kiskereskedelmi forgalom az augusztusi 2,80 százalék után. A kiskereskedelmi forgalom volumene szeptemberben már meghaladta a járvány által nem érintett utolsó hónap, február forgalmát. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Éledező kiskereskedelem, hulló kkv-k: mit tehetnek a cégek?
A KSH adatai szerint az év első öt hónapjában javult…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >