A vártnál jobban teljesít az amerikai kiskereskedelem
Nem alakult annyira rosszul a márciusi hónap az amerikai kiskereskedelmi cégeknél, mint ahogy sokat várták, az emelkedő üzemanyagárak egyelőre nem vetették vissza a lakosság vásárlási kedvét. Az ágazat fontosabb szereplői közül a Costco és a Limited Brands is a vártnál jóval kedvezőbb értékesítési adatokat tett közzé.
Márciusban az amerikai kiskereskedelmi cégek esetében az összahasonlítható alapon számolt bevételek csökkenését várta a piac, első ízben 2009 augusztusa óta, főként amiatt, hogy a húsvét idén későbbre tolódott. Emellett attól is féltek, hogy a hideg időjárás és az emelkedő infláció visszavetette a tavaszi vásárlásokat.
A Thomson Reuters által készített elemzői konszenzus a 25 legnagyobb amerikai kiskereskedelmi cég esetében az összehasonlítható alapon számolt árbevétel 0,7%-os csökkenését prognosztizálta március hónapra. Az első 17 cég, mely közzétette számait, felülteljesítette a várakozásokat – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >