A vártnál jobban teljesít az amerikai kiskereskedelem
Nem alakult annyira rosszul a márciusi hónap az amerikai kiskereskedelmi cégeknél, mint ahogy sokat várták, az emelkedő üzemanyagárak egyelőre nem vetették vissza a lakosság vásárlási kedvét. Az ágazat fontosabb szereplői közül a Costco és a Limited Brands is a vártnál jóval kedvezőbb értékesítési adatokat tett közzé.
Márciusban az amerikai kiskereskedelmi cégek esetében az összahasonlítható alapon számolt bevételek csökkenését várta a piac, első ízben 2009 augusztusa óta, főként amiatt, hogy a húsvét idén későbbre tolódott. Emellett attól is féltek, hogy a hideg időjárás és az emelkedő infláció visszavetette a tavaszi vásárlásokat.
A Thomson Reuters által készített elemzői konszenzus a 25 legnagyobb amerikai kiskereskedelmi cég esetében az összehasonlítható alapon számolt árbevétel 0,7%-os csökkenését prognosztizálta március hónapra. Az első 17 cég, mely közzétette számait, felülteljesítette a várakozásokat – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >