A vártnál jobban teljesít az amerikai kiskereskedelem
Nem alakult annyira rosszul a márciusi hónap az amerikai kiskereskedelmi cégeknél, mint ahogy sokat várták, az emelkedő üzemanyagárak egyelőre nem vetették vissza a lakosság vásárlási kedvét. Az ágazat fontosabb szereplői közül a Costco és a Limited Brands is a vártnál jóval kedvezőbb értékesítési adatokat tett közzé.
Márciusban az amerikai kiskereskedelmi cégek esetében az összahasonlítható alapon számolt bevételek csökkenését várta a piac, első ízben 2009 augusztusa óta, főként amiatt, hogy a húsvét idén későbbre tolódott. Emellett attól is féltek, hogy a hideg időjárás és az emelkedő infláció visszavetette a tavaszi vásárlásokat.
A Thomson Reuters által készített elemzői konszenzus a 25 legnagyobb amerikai kiskereskedelmi cég esetében az összehasonlítható alapon számolt árbevétel 0,7%-os csökkenését prognosztizálta március hónapra. Az első 17 cég, mely közzétette számait, felülteljesítette a várakozásokat – írja a portfolio.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Visszatér az ország első homoktövis szüreti eseménye – az ESBANA Élményszüret 2025-ben a Szedd Magad Fesztivál hivatalos programja lett
Második alkalommal is megrendezik Magyarország egyetlen nyílt homoktövis élményszüretét Tápiószentmárton…
Tovább olvasom >Agrárminisztérium: célzott támogatás segíti a díszkertész kisvállalkozókat
Több szempontból kiemelten fontosak a zöldterület-kezeléssel foglalkozó vállalkozások, valamint a…
Tovább olvasom >