A Valser címkementes palackokat vezet be
Új fenntarthatósági szabványok a Coca-Cola HBC Svájcnál: A Valser az első svájci ásványvíz, címkementes palackkal. Ezzel az újítással csomagolóanyagot takaríthatunk meg, és újabb akadályt győzhetünk le a teljes körforgásos gazdaság felé vezető úton.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/06/valser-labelfree.jpeg)
A címkementes palack kis, ám annál fontosabb lépés a teljes körforgásos gazdaság felé vezető úton
A Valseregy újabb innovációval hívja fel az emberek figyelmét a fenntarthatóság fontosságára: piacra dobta az első svájci ásványvizet, amely 100%-ban újrahasznosított PET-ből (rPET) készült palackokat használt, most pedig a címke mellőzésével újabb mérföldkőhöz érkezett a fenntarthatóság és a körkörös gazdaság felé vezető úton. Az első Valser címkementes termékek – Valser Sparkling, Valser Still és Valser Still Calcium & Magnesium – már elérhetőek és tesztelés alatt állnak a piacon. A címkék elhagyása lehetővé teszi a felhasznált csomagolóanyag mennyiségének további csökkentését, ami kevesebb hulladékot és CO2-kibocsátást jelent. A termékinformáció és a logó a palackon van feltüntetve, dombornyomással. A kiskereskedelmi értékesítéshez szükséges vonalkód most a kupak tetején található.
Forrás: Coca-Cola HBC
Kapcsolódó cikkeink
K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >Agrárminiszter: a fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben
A fenntartható mezőgazdaság és erdőgazdálkodás kiemelkedő szerepet játszik a klímaváltozás elleni küzdelemben,…
Tovább olvasom >Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >