A Valser címkementes palackokat vezet be
Új fenntarthatósági szabványok a Coca-Cola HBC Svájcnál: A Valser az első svájci ásványvíz, címkementes palackkal. Ezzel az újítással csomagolóanyagot takaríthatunk meg, és újabb akadályt győzhetünk le a teljes körforgásos gazdaság felé vezető úton.

A címkementes palack kis, ám annál fontosabb lépés a teljes körforgásos gazdaság felé vezető úton
A Valseregy újabb innovációval hívja fel az emberek figyelmét a fenntarthatóság fontosságára: piacra dobta az első svájci ásványvizet, amely 100%-ban újrahasznosított PET-ből (rPET) készült palackokat használt, most pedig a címke mellőzésével újabb mérföldkőhöz érkezett a fenntarthatóság és a körkörös gazdaság felé vezető úton. Az első Valser címkementes termékek – Valser Sparkling, Valser Still és Valser Still Calcium & Magnesium – már elérhetőek és tesztelés alatt állnak a piacon. A címkék elhagyása lehetővé teszi a felhasznált csomagolóanyag mennyiségének további csökkentését, ami kevesebb hulladékot és CO2-kibocsátást jelent. A termékinformáció és a logó a palackon van feltüntetve, dombornyomással. A kiskereskedelmi értékesítéshez szükséges vonalkód most a kupak tetején található.
Forrás: Coca-Cola HBC
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható takarmány a jövő mezőgazdaságához – fekete katonalégy lárvákból készül fehérjedús takarmány az Öregtölgy Farmon
A hazai mezőgazdaságban új, környezetbarát megoldás jelent meg: az Öregtölgy…
Tovább olvasom >Fókuszban a fenntartható élelmezési rendszerek támogatása: megjelent a Nestlé közös értékteremtési összefoglalója
A Nestlé elhivatottan dolgozik azon, hogy világszerte fenntartható, kiegyensúlyozott és…
Tovább olvasom >Fenntartható fordulat a magyar mezőgazdaságban: egyre többen váltanak modern termelési módszerekre
A magyar mezőgazdaságban egyre nagyobb szerepet kapnak az innovatív, fenntartható…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Nagy Márton: A kiskereskedelmi forgalom bővülése 4-5 százalékos sávban van jelenleg
Az idei a gazdasági áttörés éve, 2025 második felében már…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar értékesítési árai 6,1 százalékkal emelkedtek
2025 februárjában az ipari termelői árak átlagosan 8,2 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >Emelkednek a reálbérek, nő a bizalom, emelkedik a kiskereskedelmi forgalom
Januárban folytatódott a bérek dinamikus emelkedése, állapította meg a legfrissebb…
Tovább olvasom >