A válság ellenére is élénk a francia-magyar üzleti kapcsolat
A több mint 200 tagot számláló Magyar–Francia Kereskedelmi és Iparkamara a válság idején is arra törekszik, hogy a francia–magyar üzleti közösséget mobilizálja az eredményes üzleti lehetőségek kiaknázása érdekében – áll a kamara közleményében.
A magyar gazdaságban a francia jelenlét meghatározó: Franciaország a negyedik legnagyobb befektető Magyarországon, az Európai Unió országai között hatodik legnagyobb export- és negyedik importpiacunk.
A kamara egyik célkitűzése, hogy minél több francia vállalat jelenjen meg Magyarországon a növekedés és a munkahelyteremtés elősegítése érdekében. A francia vállalatok nagy része már a 90-es évek elejétől a magyar gazdaság számottevő szereplője. Napjainkban több mint 350 francia érdekeltségű vállalat van jelen Magyarországon, amelyek közel 60 ezer főt foglalkoztatnak, s együttes forgalmuk 2009-ben megközelítette a 9 milliárd eurót.
A válság ellenére a franciaországi kereskedelmi és iparkamarák közreműködésével szervezett franciaországi üzletember-találkozók száma – melyek során a kamara munkatársai bemutatják a magyar gazdaságot és a magyar piacot a hazánk iránt érdeklődő francia cégeknek, és javaslatot tesznek arra, hogy felkutatják számukra a megfelelő üzleti partnereket – még soha nem volt olyan magas, mint 2008 októbere óta – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >