A VALMAR-ral kampányol a STABILO
A STABILO célja, hogy ügynökségi bevonással kampányában a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait növelje a középiskolások és egyetemisták körében.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/11/Hidvegi_Krisztina_LGR-296x300.jpg)
Hidvégi Krisztina
Ehhez a STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött point 88 őszi kampány október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
„A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat”
– mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.
STABILO
Kapcsolódó cikkeink
Irány a természet: túrázni hív Valkusz Milán és Marics Peti, közösen a PICK-kel
Három új, PICK Bordó körtúra névre keresztelt túraútvonal várja a…
Tovább olvasom >A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije
A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is helyet foglal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >