A VALMAR-ral kampányol a STABILO
A STABILO célja, hogy ügynökségi bevonással kampányában a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait növelje a középiskolások és egyetemisták körében.

Hidvégi Krisztina
Ehhez a STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött point 88 őszi kampány október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
„A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat”
– mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.
STABILO
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakemberrel bővült a MAD STARS zsűrije
Idén Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója is helyet foglal…
Tovább olvasom >Ilyen volt az „Oszd meg a Coca-Cola varázsát” kampánynyitó rendezvénye az Akváriumban
A Coca-Cola Magyarország felejthetetlen bulival ünnepelte meg az „Oszd meg…
Tovább olvasom >A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyás Gergely: november 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot
November 30-ig meghosszabbítják az árrésstopot – jelentette ki a Miniszterelnökséget…
Tovább olvasom >Szűkebb kört érint a plázastop szigorítása, de így is terhet róhat a kereskedőkre
A Taylor Wessing nemzetközi ügyvédi iroda friss elemzése szerint a…
Tovább olvasom >Új rekordot döntött a világ instant tésztaleves-fogyasztása – Magyarország stabilan a TOP50-ben
A világ instant tésztaleves-fogyasztása új csúcsra ért: a World Instant…
Tovább olvasom >