A VALMAR-ral kampányol a STABILO
A STABILO célja, hogy ügynökségi bevonással kampányában a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait növelje a középiskolások és egyetemisták körében.
Ehhez a STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött point 88 őszi kampány október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
„A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat”
– mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.
STABILO
Kapcsolódó cikkeink
A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november…
Tovább olvasom >A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >