A UPS Daniel Carrerát nevezte ki a UPS Europe elnökévé
Új szerepében Carrera felel a vállalat európai leányának működéséért és több mint 50.000 UPS munkatárs munkájáért Európa 56 országában és területén. A világjárvány során a régió a UPS hálózat egyik globális központjaként tovább fejlődött, kielégítve az e-kereskedelem folyamatosan növekvő igényeit, illetve létfontosságú szerepet töltve be az oltások Európából Ázsiába, Közel-Keletre, Észak-Amerikába és Afrikába történő szállításában.
A spanyol születésű Carrera a UPS Europe második európai elnöke. Számos vezető tisztséget töltött be Európában, legutóbb a vállalat nyugat-európai régiójának volt az elnöke, valamint a sokszínűség és befogadás nemzetközi vállalati nagyköveteként tevékenykedett. E tisztségeiben kulcsszerepe volt a régió 2 milliárd dolláros, ötéves beruházási ciklusának végrehajtásában. Ennek során a UPS Europe növelte a csomagfeldolgozás és kiszállítás sebességét, valamint kapacitását, hogy kielégíthesse az e-kereskedelem, az egészségügyi ügyfelek és a határokon átnyúló kereskedelem megnövekedett igényeit.
Mielőtt csatlakozott a UPS-hez, Carrera a Menlo Worldwide nemzetközi szállítmányozási szolgáltató európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának globális ügyféligazgatója volt. Miután a UPS 2005-ben felvásárolta a céget, a szakember felügyelte a Menlo Worldwide és a UPS Supply Chain Solutions értékesítési csapatainak sikeres integrációját.
Az új vezető úgy látja, a UPS-nek Európában is fontos szerepe lesz a kontinens pandémia utáni, fenntartható kilábalásában. A vállalat egészségügyi hálózatai, melyet jelenleg a koronavírus-vakcinák célba juttatását végzik, a jövő növekvő biológiai gyógyászati piacait is ellátják majd. Szerinte folyamatosan növekszik az igény a technológia-vezérelt, hőmérséklet kontrollált ellátási lánc megoldások iránt, és a UPS bebizonyította, hogy gyorsan képes a különleges igényeknek megfelelni ebben a szektorban is. A szakember a legkülönbözőbb szektorokban tevékenykedő ügyfelek támogatásának kulcsát a digitalizáció felgyorsításában látja, és abban, hogy ellenálló globális ellátási láncokat és valóban alacsony karbonlábnyomú gazdaságot építsenek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Milánóban nyitott fizikai üzletet az Amazon
Az Amazon megnyitotta első fizikai üzletét Olaszországban Amazon Parafarmacia &…
Tovább olvasom >Az európai online kereskedelem vezetői között többségben vannak a nem európai cégek
Az ezer legnagyobb európai online kereskedő közül mindössze 49% rendelkezik…
Tovább olvasom >20%-kal növelte forgalmát az Action 2024 első kilenc hónapjában
Európa egyik vezető non-food diszkontlánca, az Action 2024 első kilenc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >