A UPS Daniel Carrerát nevezte ki a UPS Europe elnökévé
Új szerepében Carrera felel a vállalat európai leányának működéséért és több mint 50.000 UPS munkatárs munkájáért Európa 56 országában és területén. A világjárvány során a régió a UPS hálózat egyik globális központjaként tovább fejlődött, kielégítve az e-kereskedelem folyamatosan növekvő igényeit, illetve létfontosságú szerepet töltve be az oltások Európából Ázsiába, Közel-Keletre, Észak-Amerikába és Afrikába történő szállításában.
A spanyol születésű Carrera a UPS Europe második európai elnöke. Számos vezető tisztséget töltött be Európában, legutóbb a vállalat nyugat-európai régiójának volt az elnöke, valamint a sokszínűség és befogadás nemzetközi vállalati nagyköveteként tevékenykedett. E tisztségeiben kulcsszerepe volt a régió 2 milliárd dolláros, ötéves beruházási ciklusának végrehajtásában. Ennek során a UPS Europe növelte a csomagfeldolgozás és kiszállítás sebességét, valamint kapacitását, hogy kielégíthesse az e-kereskedelem, az egészségügyi ügyfelek és a határokon átnyúló kereskedelem megnövekedett igényeit.
Mielőtt csatlakozott a UPS-hez, Carrera a Menlo Worldwide nemzetközi szállítmányozási szolgáltató európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régiójának globális ügyféligazgatója volt. Miután a UPS 2005-ben felvásárolta a céget, a szakember felügyelte a Menlo Worldwide és a UPS Supply Chain Solutions értékesítési csapatainak sikeres integrációját.
Az új vezető úgy látja, a UPS-nek Európában is fontos szerepe lesz a kontinens pandémia utáni, fenntartható kilábalásában. A vállalat egészségügyi hálózatai, melyet jelenleg a koronavírus-vakcinák célba juttatását végzik, a jövő növekvő biológiai gyógyászati piacait is ellátják majd. Szerinte folyamatosan növekszik az igény a technológia-vezérelt, hőmérséklet kontrollált ellátási lánc megoldások iránt, és a UPS bebizonyította, hogy gyorsan képes a különleges igényeknek megfelelni ebben a szektorban is. A szakember a legkülönbözőbb szektorokban tevékenykedő ügyfelek támogatásának kulcsát a digitalizáció felgyorsításában látja, és abban, hogy ellenálló globális ellátási láncokat és valóban alacsony karbonlábnyomú gazdaságot építsenek ki.
Kapcsolódó cikkeink
Európában terjeszkedik a Faire online nagykereskedelmi platform
Az Egyesült Államokból indult Faire online nagykereskedelmi platform 14 európai…
Tovább olvasom >Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >A Vandemoortele vásárolja meg a Bunge európai margarin üzletágát
A belga Vandemoortele élelmiszeripari vállalat megvásárolja az amerikai Bunge európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Jason Momoával mutatkozott be Magyarországon a Meili Vodka
Az elmúlt két év egyik legtöbb díjat elnyerő vodkája (2…
Tovább olvasom >Labubu-láz: közel 400%-os profitnövekedéssel száguld a Pop Mart – már a Mattelt és a Sanriót is előzi
A „csúnya-aranyos” Labubu-figurák köré épített őrület, a vakdobozos értékesítés és…
Tovább olvasom >8,5 millió pékáru fogyott egy év alatt: helyi pékségek, kézműves ízek, tudatos választások a Kifli.hu-nál
Az elmúlt 12 hónapban a vásárlók több mint 8,5 millió…
Tovább olvasom >